Onderwerp: altijd botercreme.......altijd een dijkje????
Is het altijd nog om een dijkje van botercreme te maken,of alleen als er jam tussen gaat,ik wil vullen met laagje banketbakkerroom en laagje slagroom
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » altijd botercreme.......altijd een dijkje????
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is het altijd nog om een dijkje van botercreme te maken,of alleen als er jam tussen gaat,ik wil vullen met laagje banketbakkerroom en laagje slagroom
Nee alleen bij natte vullingen om te zorgen dat bijvoorbeeld de jam niet uitlekt en door je fondant heen komt
Ik maak nooit dijkjes.............als je meerdere lagen vult en dan dun en uit de rand blijft, is dat niet nodig...........
Ga jouw vraag verplaatsen naar bekleden, en de titel een beetje aanpassen
Dank jullie wel is helemaal duidelijk
Hoihoi,
Ik doe altijd bij slagroom of gele room of kwark en dergelijke wel een dijkje omdat ik daar wel een dikkere laag van doe. Jam is een dunner laagje, en hou ik goed uit de kant, en dan ist geen probleem. Wel vul ik als ik de lagen op elkaar leg gelijk heel goed af met botercreme, zodat de lege stukjes in de randjes wel nog goed gevuld worden. Zo nooit problemen gehad.
Succes!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » altijd botercreme.......altijd een dijkje????