Onderwerp: Corn syrup
Hoi iedereen,
Ik wil graag chocolade ganache maken. Ik heb een recept ergens gezien, maar je hebt corn syrup nodig. Waar kan ik corn syrup kopen? of is er iets anders dat ik kan gebruiken ipv corn syrup?
Groetjes,
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Corn syrup
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi iedereen,
Ik wil graag chocolade ganache maken. Ik heb een recept ergens gezien, maar je hebt corn syrup nodig. Waar kan ik corn syrup kopen? of is er iets anders dat ik kan gebruiken ipv corn syrup?
Groetjes,
ik heb cornsyrup gekocht bij de reform
maar de recepten van ganache hier hebben dat niet zover ik weet
ik heb cornsyrup gekocht bij de reform
maar de recepten van ganache hier hebben dat niet zover ik weet
Pennyroyaltea bedankt voor je reactie.
Is Reform een supermarket en in welke stad is het?
Als je ganache maakt volgens Michelle heb je echt geen cornsyrup nodig.............dat is wat penny bedoelde
reform is een winkelsoort..
waar homeopatisch en biologische producten worden verkocht..
(overigens de tuinen hebben het niet kan ik je nu wel zeggen)
Als je ganache maakt volgens Michelle heb je echt geen cornsyrup nodig.............dat is wat penny bedoelde
Thx! Maar ik ben toch benieuwd waar ik Corn syrup kan kopen....
Volgens mij zag ik het vandaag bij de Jumbo staan...
Volgens mij zag ik het vandaag bij de Jumbo staan...
Thx! Ik ga ook even bij Makro kijken!
Ik heb het uit de VS meegenomen, maar dat is geen aanrader... Douane vertrouwde hetvflesje waarschijnlijk niet en heeft mijn koffer opengemaakt ( en niet goed gesloten!). Bij de Makro heb ik al eens gekeken, maar nietngevonden... Waar zou dit dan moeten staan?
Ipv van corn siroop kan je ook agave siroop,appelstroop o.i.d. gebruiken.
hier in belgië hebbe ze het bij de supermarkt, bij buitenlandse producten.
Ik heb het uit de VS meegenomen, maar dat is geen aanrader... Douane vertrouwde hetvflesje waarschijnlijk niet en heeft mijn koffer opengemaakt ( en niet goed gesloten!). Bij de Makro heb ik al eens gekeken, maar nietngevonden... Waar zou dit dan moeten staan?
Ik heb het gevonden!!! In amsterdam is er bij de van der madenweg 2 chineese groothandel. Bij 1 van ze heb ik het gehaald. Je hebt het in de merrk karo en ook een chineese merk! De corn syrup is te vinden in de taart afdeling bij de Chinese groothandel.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Corn syrup