Onderwerp: [TIP] gratis spandoek& postkaarten!

Hoi taartenbaksters,
een tip voor mensen met een winkel of die gewoon toe zijn aan een spandoek, bij vista print zijn nu de spandoeken met zelf uitgekozen gedrukte tekst helemaal gratis, als ik jullie was zou ik je slag slaan, en ook de postkaarten zijn gratis dus dat was even mij tip!
http://www.vistaprint.nl/vp/ns/my_sales.aspx?xnav=top

'' Make cakes, no war'' ♥

2

Re: [TIP] gratis spandoek& postkaarten!

Gratis is een ruim begrip. Probeer maar eens een bestelling te plaatsen en je zult zien dat alleen de zon voor niets opgaat. :cool:

hoezo het is gewoon gratis hoor alleen verzendkosten... :Y

4

Die lopen aardig op. Dat vind ik dus niet voor niets.

hilda55 schreef:

Die lopen aardig op. Dat vind ik dus niet voor niets.

Het is maar een tip, je bent niet verplicht om dit te doen. Het is heel aardig bedoelt. Bedankt voor de tip!!!!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

6

vista print heeft idd allerlei verborgen kosten.......

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

7

Wat fijn dat je ons deze tip wilt geven zal eens gaan kijken of het ook iets voor mij is :thumb:

8

Mijn opmerking was ook niet akelig bedoelt hoor. Het was alleen maar een extra tip. Ik heb ook ooit besteld tot de verzendkosten en "behandelingskosten"  in zicht kwamen. Dat weerhield mij ervan om gratis visitekaartjes of een spandoek te bestellen. Mijn excuses als je het als "sneer" hebt opgevangen, dat was niet de bedoeling. :o

hilda55 schreef:

Mijn opmerking was ook niet akelig bedoelt hoor. Het was alleen maar een extra tip. Ik heb ook ooit besteld tot de verzendkosten en "behandelingskosten"  in zicht kwamen. Dat weerhield mij ervan om gratis visitekaartjes of een spandoek te bestellen. Mijn excuses als je het als "sneer" hebt opgevangen, dat was niet de bedoeling. :o

Nee natuurlijk niet hoor maar als je een bedrijfje hebt dan kosten ook de stickers en visitekaartjes veel meer geld en dit was gewoon een buitenkansje want normaal zou het dubbelop zijn... ;)