1

Onderwerp: 3 taartdozen... 2 avonden... 1 baby shower-taart!!!

De moeder van een jongen uit Theije's klas is zwanger. Het leek me direct al erg leuk om een taartje voor haar te maken, maar er zijn nog twee moeders in de klas die prachtige taarten maken. Grote kans dat we alle drie met een taart aan zouden komen als de baby straks geboren is. Om dat te voorkomen, heb ik voorgesteld om samen een taart te gaan maken. Zo gezegd, zo gedaan. We zijn om tafel gaan zitten om ideeën te bespreken, maar al gauw bleek dat we zo vol ideeën zaten dat het niet bij één taartje kon blijven. Dus waarom dan niet meteen een babyshower organiseren? We hebben een paar avonden heel gezellig gewerkt aan de taart, en als afsluiter een hele leuke babyshower gehad. Loes (kiwi) en Veronica, op naar ons volgende projectje!!

De taarten van boven naar beneden: Vanillebiscuit getrempeerd met zwarte bessenjam en gevuld met bokkenpootjescrème, vanillebiscuit gevuld met aarbeienjam en vanilleroom met verse aardbei, en chocoladecake gevuld met praline en witte chocoladeroom met stukjes pecannoot.

http://www.mooietaart.nl/uploads/6/8/4/7/6847039/6665551_orig.jpg

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

2

Re: 3 taartdozen... 2 avonden... 1 baby shower-taart!!!

hij is leuk! en wat een goed id om zo samen te werken.

zou je eens iets van een how to ofzo kunnen laten zien van die zeg maar gras sprieten, met als dat je dat gedaan hebt met je ketting taartje?

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

3

Wauw mooi zeg!!

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

Oooooch....wat een schat van een taart. Zo lief!!!! Heel mooi gemaakt zo met z'n drietjes!!! Leuk ook dat gras met twee verschillende kleurtjes!!! Super!!! :thumb:  :thumb:

5

Wat een fantastische taart! Geweldig, vind het Beebje bovenop zo schattig :)

Oh dat is een leuk idee en dat heb jullie prachtig opgelost.

Proficiat, ze ziet er heerlijk uit !

Tracht dagelijks minstens één maal te glimlachen.

7

mrij schreef:

zou je eens iets van een how to ofzo kunnen laten zien van die zeg maar gras sprieten, met als dat je dat gedaan hebt met je ketting taartje?

Ga ik binnenkort doen!

If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?

8

willemz schreef:
mrij schreef:

Ga ik binnenkort doen!

Tof!  :thumb:

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

9

wauw wat leuk gemaakt

en weer dat leuke effect bij dat gras  :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Prachtige taart, hele mooie samenwerking  :thumb: !
Ik kan "jouw touch" wel erin herkennen.
Heel mooi  :Y .

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

11

Jeuh!!! Daar is ie dan  :)  Was supergezellig om met ons drietjes samen te werken!
Nu eerst even bijkomen van al het nachtwerk, geklets en drankgebruik  ;)  Op naar ons volgende project!

Wat een hele mooie en lieve stapel :thumb:

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

Even een vraagje: die bloemen, maken jullie die met mexican paste, fondant of gewoon marsepein?

Chocolate comes from cocoa, which is a tree. That makes it a plant. Therefor chocolate is salade.

Leuk en lekker vrolijk! Nu maar hopen dat het echt een meisje is ;)  :lol:

I never met a calorie I didn't like....

15

Wat mooi! Leuk hoor, zo samenwerken en het resultaat is super!

En het wordt zeker een.....meisje gok ik ;)

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

16

slagroomtoefje schreef:

Even een vraagje: die bloemen, maken jullie die met mexican paste, fondant of gewoon marsepein?

Deze bloemen waren van mexican paste, toch, Loes? Ik weet het niet meer zo goed :lol:

Maar het kan ook van fondant met tylose. Marsepein lijkt me niet echt bruikbaar hiervoor, dat kun je niet zo dun maken.

taartenprinsesje schreef:

Nu maar hopen dat het echt een meisje is ;)

Ze hadden een close-up in 3D, knap jongetje dat 'm daar nog heeft kunnen verstoppen! :lol:

17

Wat een super lieve taart en wat leuk met z'n drieen, vind het geboetseerde meisje ook zo'n schatje.

Wow wat een geweldige taart, mooie details, lief meisje bovenop en het tweekleurige gras vind ik ook heel erg leuk verzonnen :thumb:  :thumb:

erg leuk zeg! zo'n taart wil ik ook wel over een paar weken, maar dan in blauw ;) hihi   :P

wat een vrolijke kleurtjes, hou hier meer van dan van het standaard roze! Mooi hoor.

21

ahhh wat een sweetie!!!!!echt een plaaaaatje,de mama in spe weet straks niet wat ze ziet zo schattig :Y

22

Super mooi!

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

23

prachtig!

24

Willemke! De bloemetjes waren van Satin Ice gumpaste toch?
Weet het zelf ook niet meer zo goed...

25

Wow, prachtig!!!!!!!!