1 Laatst bewerkt door movin (16-02-2012 20:33)

Onderwerp: Hartje

Vandaag 2 hart taartjes gemaakt voor Gwen. Ze is 9 jaar en heeft vorig jaar ( 9 augustus) een ongeluk gehad en is bijna verdronken. Na een aantal weken in coma gelegen te hebben is ze wakker geworden en na bijna 7 maanden revalideren mag e morgen eindelijk naar huis.
En omdat haar moeder haar altijd haar Hartje noemt is het een hart geworden. :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8Z7Q8FWQ-D.jpg

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

2

Re: Hartje

Prachtigggg!!!  :)

Ben geen 16 ! XD :p

3

Jemig wat een heftig verhaal! En wat een prachtige taarten.

4

:thumb:  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Ja was ook heftig ( klein dorp dus iedereen is op de hoogte ) ze heeft er helaas wel wat aan overgehouden. Ze heeft aardig wat zuurstofgebrek gehad dus een aantal dingen zal ze niet meer kunnen, maar als ik zie wat ze allemaal weer wel kan terwijl de prognose een half jaar geleden echt nul was... Petje af voor deze doorzetter.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

6

Zit hier helemaal te slikken...maar je hartjes zijn super en natuurlijk ook SUPER dat Gwen naar huis komt!!!!
De tekst op het groene hart staat als een huis!!!

7

Schattige hartjes, en hopelijk gaat het steeds beter met Gwen!

Taart maken is mijn hobby. Taart eten ook!

De taartjes zijn erg mooi, zover ik ze nog kan zien. Zit met tranen in mijn ogen jouw verhaal te lezen...

9

pffff verschrikkelijk zeg,maar wel een wonder en een geluk dat ze er nog is.
en hopelijk kan ze op haar tempo nog meer revalideren,mijn dochtertje is daar hopelijk ook nog niet klaar mee...zij heeft een aangeboren hersenbeschadiging ivm zuurstofgebrek en is toch met haar 2,5 jaar gaan lopen :Y
vind je taartjes super leuk en ze zal er wel heel blij mee zijn.