26

Re: Nieuw bij Apple

Karinboers schreef:

Ben helemaal fan van de babykontjes en het slapende babietje, mag ik ze opslaan?

Hartstikke leuk dat je ze wilt opslaan, gewoon doen dus  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

27

pennyroyaltea schreef:

leuk :D zijn er eigelijk how to's van die billen?  want heb een aantal zwangere vriendinnen en het lijkt me een heel leuk kraamkadotje :P

Ik weet niet of er een howto van is, maar het is echt niet moeilijk om te maken. Gewoon met en blanda en de beentjes uit een gewoon rond kapsel of op de "cake-pop" manier.
De voetjes heb ik van massief marsepein gemaakt.

Succes met het maken.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

28

Leuke taarten allemaal!! Mijn favoriet is die van Kitty, erg mooi gemaakt  :thumb:

Heb jij je al aangemeld als vrijwilliger voor Icing Smiles?? We are baking a difference!!  Voor meer info kijk op
icing smiles

29

Erg leuke taarten. Mijn favoriet: de babybillen.....mijn broer verwacht in februari een kleine....dus nog heel veel tijd om te oefenen....

30

ncc schreef:

Erg leuke taarten. Mijn favoriet: de babybillen.....mijn broer verwacht in februari een kleine....dus nog heel veel tijd om te oefenen....

Lekker oefenen, maar ze zijn echt niet moeilijk hoor  ;) .
Gewoon een kapsel in een blanda bakken en de beentjes uit een gewoon rond kapsel snijden of op de "cake-pop" manier maken.

Succes  :thumb: .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

31

hoi,

allemaal mooie taarten.

heb je geen how to van de baby taarten je bent er zo goed in :Y

hoe heb je dat dekentje gemaakt?

gr,

32

zo heidi je bent druk geweest! ziet er weer super uit! word tijd voor een freubel denk, en een keer een afspraakje om de bonnen te verzilveren  ;)

liefs marije

Groetjes Marije van den Brink. Mijn taarten? die vind je hier: https://www.facebook.com/HetTaartenmeisje

33

dixie schreef:

hoi,

allemaal mooie taarten.

heb je geen how to van de baby taarten je bent er zo goed in :Y

hoe heb je dat dekentje gemaakt?

gr,

Hoi Dixie,

Ik heb geen howto van die babykontjes, maar het is ook niet mijn ontwerp en dan laat ik 't aan de bedenker over om een howto ergens te plaatsen  :o . Maar het is echt niet moeilijk om te maken horen.
Het dekentje is van marsepein en kan je maken zoals je wilt, al of niet met een impressiemat en dan over het "babietje" draperen.

Hopelijk lukt 't je  ;) .

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

34

mrij schreef:

zo heidi je bent druk geweest! ziet er weer super uit! word tijd voor een freubel denk, en een keer een afspraakje om de bonnen te verzilveren  ;)

liefs marije

Freubelen jaaaaaaaa en zeker ook die bonnen verzilveren  :thumb:

Tot gauw?

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

35

Hahaha, die ei-pet. Wat een leuk idee.

Die babykontjes zijn ook erg leuk, ga ik zeker ook eens proberen.

36

Geweldig!!!

Ben geen 16 ! XD :p

37

Een mooie parade hoor!! Die kontjes zijn idd helemaal geweldig!

Groetjes, Renata

38

Geweldig maar je Ei petje maakt het af!!

Groetjes Sandra

39

Ohh wauw, wat een geweldig leuke taarten zeg, hier kan ik voorlopig alleen maar over dromen ;)

groetjes Brenda

Creatieve mensen hebben geen rommel, maar overal creatieve ideeën liggen!

40

Geweldig die babykontjes!!! Ben verliefd haha!

Welke maat (blanda denk ik) heb je gebruikt?

41

Naommpje schreef:

Geweldig die babykontjes!!! Ben verliefd haha!

Welke maat (blanda denk ik) heb je gebruikt?

Dankjewel voor je leuke reactie, doet me goed.
Het maakt niet uit welke maat blanda je gebruikt, ligt er gewoon aan voor hoeveel personen je een taart wilt maken. Ik heb zelf een paar keer de 20 cm. blanda gebruikt en ook de 12 cm. blanda een paar keer.

Groetjes.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa