1

Onderwerp: een lekkere warme cupcake ...

ja, ik kan ook al breien met fondant  :D

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/422307_243732452378324_100002247126343_553778_259287282_n.jpg

ik heb met silli weer een hele leuke mold gemaakt al zeg ik het zelf  :lol:  ik heb de mold zo gemaakt dat je ook een taart er rondom mee kunt bekleden. je kunt in de stroken snijden en dit naadloos weer tegen elkaar aan leggen. dus ik denk dat jullie er ook wel een taartje van gaan zien in de toekomst ;) echt ongekend dat spul ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: een lekkere warme cupcake ...

Hihi wat is deze leuk. Daar was ik nou echt never nooit opgekomen  :D

3

jeetje wat leuk zeg.
Heb je eerst gebreid en toen de silli eringedrukt?

groetjes Hanneke

4

axhanneke schreef:

jeetje wat leuk zeg.
Heb je eerst gebreid en toen de silli eringedrukt?

nu kan ik wel breien, maar dat is alleen maar recht whahahha, dus nee, niet zelf gebreid hier ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Wat LEUK!!!

Geweldig idee weer!! Of ben je ook zo'n geiten-wollen-sokken-type?  :P  :+

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Haha...wat een geinig idee! Ziet er ook zo leuk uit!

Groetjes van Marjon

7

Wat onwijs leuk zeg!
Dat silli begint toch steeds meer mijn aandacht te trekken dus misschien toch binnenkort maar eens aan gaan schaffen  :)

Groetjes, Angela

8

Hoe kom je er op?!  :D

Ziet er echt super leuk uit!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

9

ow kleine correctie, logisch dat ik dit niet kan breien, het was gehaakt whahahaha :lol:  :o

10

Haha :P   Heel leuk bedacht :D

I Heart Cake

Leuk meis!!!

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl

12

wat leuk,een geweldig idee :thumb:

13

Leuk, hoe verzin je het weer. Dat bloemetje welke  uitsteker is dat nu? ik zie hem zo vaak voorbij komen. :think:

Groetjes Bianca Wolst

14

dat bloemetje is een gewone blossom van de plunger set alleen dan in een andere veiner geplet whahahaha beetje mixen and matchen ;)

15

kwebbeltje schreef:

ow kleine correctie, logisch dat ik dit niet kan breien, het was gehaakt whahahaha :lol:  :o

:lol:  :lol:  :lol:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

16

Wat een ontzettend leuk idee!

Groetjes, Renata

17

Geweldig! Ik hou erg van breisels!