1

Onderwerp: Fashionista Cake

Hoi iedereen,

Ik heb laatst een fashionista cake voor een vriendin van me gemaakt.
Wat vinden jullie ervan? Ik ben een beginner dus moet nog een aantal dingen leren.

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/429544_354219497932588_327791463908725_1209849_552572827_n.jpg

Ik heb een probleem met vierkant taarten bekleden. Knippen jullie de hoeken af en even met water dicht maken of proberen jullie het toch netjes te bekleden zonder te knippen?

Trouwens mijn vrienden die noemen mij browny dus vandaar de naam browny's cakes. Het is geen reclame!

Groetjes,

2

Re: Fashionista Cake

Hij is prachtig...!!!

Een 4-kante taart bekleden is niet moeilijk als je eerst de hoeken doet en dan de zijkanten...

3 Laatst bewerkt door poppetje81 (15-02-2012 22:07)

Bedankt Lobbes! De zijkanten gaat makkelijk, maar als ik bij de hoeken kom dan weet ik niet wat ik met de overtollige marsepein moet doen  :(

4

poppetje81 schreef:

Bedankt Lobbes! De zijkanten gaat makkelijk, maar als ik bij de hoeken kom dan weet ik niet wat ik met de overtollige marsepein moet doen  :(

Met de hoeken beginnen  ;)
Zoek anders eens op youtube.........zo'n bron van informatie en handig! En iets afknippen en weer plakken ............nee, dat hoeft echt niet.

Mooie taart overigens!  :thumb:

5

Karin09 schreef:
poppetje81 schreef:

Met de hoeken beginnen  ;)
Zoek anders eens op youtube.........zo'n bron van informatie en handig! En iets afknippen en weer plakken ............nee, dat hoeft echt niet.

Mooie taart overigens!  :thumb:

Bedankt voor de tip en de complimenr Karin! Ik ga youtube raadplegen!