Re: *Een witte Bruids-Colette
ja deze is mooi...chique 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » *Een witte Bruids-Colette
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ja deze is mooi...chique 
Zitatje schreef:Kun jij niet een how to plaatsen van hoe jullie dit gedaan hebben?
Dat zou ik kunnen doen maar ik heb helaas geen foto's van het proces gemaakt. Dus een how-to zit er voorlopig neit in...sorry.
Helemaal super, erg chique!!! Vooral met wit, prachtig gemaakt gewoon!
In het boek van Colette Peters "Cakes to dream on" staat deze taart.... vandaar natuurlijk ook de naam Colette, maar dat wisten jullie natuurlijk al! 
Erg mooi en strak gedaan dames. Mooi he, in wit...
Tieneke
Zitatje schreef:Kun jij niet een how to plaatsen van hoe jullie dit gedaan hebben?
Dat zou ik kunnen doen maar ik heb helaas geen foto's van het proces gemaakt. Dus een how-to zit er voorlopig neit in...sorry.
Dan zit er maar 1 ding op;
' VERPLICHT ' nog een maken en dan wel foto's van het proces maken.

Wow,wat mooi!!Zou ook wel een howtho willen .......
Wow Mniek, wat heb je veel reacties
Ik heb mijn Colette nog steeds niet af. Gewoon geen tijd. Ben benieuwd of de binnenkant al groen is haha!
Prachtig en erg chique

mniek schreef:Zitatje schreef:Kun jij niet een how to plaatsen van hoe jullie dit gedaan hebben?
Dan zit er maar 1 ding op;
' VERPLICHT ' nog een maken en dan wel foto's van het proces maken.![]()
Dat zou kunnen...maar dat gaat vast nog even duren dan.....
We hebben geduld...
Maarrrr...gelukkig gaat de workshop van Suuz ook door.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » *Een witte Bruids-Colette