1

Onderwerp: hoe meegeven cake pops

ik heb de laatste tijd vaker bestellingen van cake pops en vroeg me af hoe jullie deze meegeven aan de klanten.

Ik heb al gelezen over oase met folie en hieroverheen nog inpakpapier, maar zijn er nog andere ideeen??

Zelf heb ik de eerste keer 1 1/2 taart doos gebruikt en de tweede keer peipschuim versierd met bloemen en blaadjes (met een pons uit papier) maar er moeten toch nog andere ideeen zijn lijkt mij maar ik kom er niet op.

je hebt wel van de standaarden van papier/karton maar de kosten per st 5,95 euro geloof ik en dat vinden de klanten weer te duur

bedankt

Re: hoe meegeven cake pops

Ik heb nu hele mooie standaards.
Zie:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=184735

Wellicht zo iets en dan borg vragen?

Die kartonnen standaards schijnen ook om te kukelen  :s

Life is what you bake it.

3

Taartenmarie schreef:

Ik heb nu hele mooie standaards.
Zie:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=184735

Wellicht zo iets en dan borg vragen?

Die kartonnen standaards schijnen ook om te kukelen  :s

o ja die van jouw zijn erg mooi maar dan moet ik hun borg vragen en hopen dat ik het terug krijg ook raken mijn kasten erg vol...dus geen stallingsplaats meer.

Ik zoek dus echt iets om ze aan de klant mee te kunnen geven...

Ik had onlangs eens in de xenos gevraagd of ik hun lege doosjes mag hebben waar ze hun lolly's in verkopen.Deze heb ik dan wel nog even bekleed met een leuk passend papiertje.
Vaak zijn deze verpakkingen van stevig karton,en er zitten al gaatjes in!Dus nadat je ze hebt bekleed even met prikkertje de gaatjes 'opzoeken' en je hebt voor geen geld een stevig houdertje dat ze niet meer hoeven terug te brengen. :thumb:

Kan je ook in andere winkels vragen hé,zij gooien ze toch weg als ze leeg zijn! :Y

Groetjes,Marie.
Making a cake.....It's my personal therapy!!!

5

o kijk dat is een goede tip!!!
merco maar nu de tijd vinden om naar de xenos te gaan of een andere winkel waar ze lollies verkopen

aubainmarietje schreef:

Ik had onlangs eens in de xenos gevraagd of ik hun lege doosjes mag hebben waar ze hun lolly's in verkopen.Deze heb ik dan wel nog even bekleed met een leuk passend papiertje.
Vaak zijn deze verpakkingen van stevig karton,en er zitten al gaatjes in!Dus nadat je ze hebt bekleed even met prikkertje de gaatjes 'opzoeken' en je hebt voor geen geld een stevig houdertje dat ze niet meer hoeven terug te brengen. :thumb:

Kan je ook in andere winkels vragen hé,zij gooien ze toch weg als ze leeg zijn! :Y

Vind ik idd ook een hele goeie tip en zo kun je de kosten ook laag houden.
Wat ik ook wel eens doe is ze weggeven in een vaas. Je vult de vaas met inpakfolie en steekt daar de cakepops in. Inpakfolie eromheen met leuke strik erom en klaaaar  :D
Bij de Action hebben ze hele leuke vazen voor 2 a 3 euro.