Re: weer chocobiscuit mislukt, wat doe ik verkeerd?
dat is ook erg lief Karin
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » weer chocobiscuit mislukt, wat doe ik verkeerd?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
dat is ook erg lief Karin
HIJ IS GELUKT!!! Hij is super hoog en mooi luchtig!
Bedankt iedereen voor jullie hulp!!
Hij heeft wel wat langer in de oven gestaan dan normaal, maar ook dat wist ik dankzij Dot!!Dus nu geduldig afwachten tot hij is afgekoelt en dan kan ik hem opmaken!!! De choco mbc is ook al klaar dus kom maar op!!!
zo fijn dit forum!!! echt heel erg bedankt iedereen!!!!
Hoe heb je 'm nu gemaakt ???
Ook het vullen en ganache gieten is gelukt. Morgen een super verjaardag met een super taart!
lieke-webbie schreef:HIJ IS GELUKT!!! Hij is super hoog en mooi luchtig!
Hij heeft wel wat langer in de oven gestaan dan normaal, maar ook dat wist ik dankzij Dot!!Dus nu geduldig afwachten tot hij is afgekoelt en dan kan ik hem opmaken!!! De choco mbc is ook al klaar dus kom maar op!!!
Zoals je zei. 340 gr mix + 5 eieren op hoge snelhied mixen en dan 200 gr gesmolten chocolade en een extra ei toegevoegd.
ging echt super dank je voor je tip!
Ellen Lagas schreef:lieke-webbie schreef:HIJ IS GELUKT!!! Hij is super hoog en mooi luchtig!
Zoals je zei. 340 gr mix + 5 eieren op hoge snelhied mixen en dan 200 gr gesmolten chocolade en een extra ei toegevoegd.
ging echt super dank je voor je tip!
Graag gedaan ,heb de tip ook van Adrienne werkt super !!
Dan zeg ik ook heel graag bedankt Adrienne voor je tip!!
Hij was super lekker en bijna helemaal op!
Mooi!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » weer chocobiscuit mislukt, wat doe ik verkeerd?