1

Onderwerp: spoedvraagje twix vulling, hoe en past het met bakkersroom?

Hoi,
ik krijg zojuist een verzoek voor een taart, en heb eigenlijk met enige spoed even antwoord nodig! wie kan me helpen??

Ze vraagt of er een twixvulling in kan, en of dat dan ook bij bakkersroom past? als het niet past, dan mocht choco wel, maar twix was het favoriete lekkers van de jarige, dus die wil ik eerst even informeren!!
en ze wil sowieso de bakkersroom.

chocolade past er wel goed bij, maar past de twixvulling er ook goed bij??

en zoja, de twixvulling, maak ik die hetzelfde als de oreo en bbb vulling met slagroom in pannetje laten smelten, goed koud laten worden en dan opkloppen??

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

Re: spoedvraagje twix vulling, hoe en past het met bakkersroom?

Ik lees ook even mee.. ben benieuwd naar de twixvulling!!!

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

3

smaken verschillen natuurlijk dus moeilijk om hier een antwoord op te geven.  ik persoonlijk vind een twixvulling niet lekker bij bbr, maar ja wie weet iemand anders wel.

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

4

oke, dankjewel, ik heb namelijk geen enkel idee of die caramel die in de twix zit lekker is bij bbr....

nog meer ideeen erover??

5

Ik denk dat de bereiding die je zei wel kan ja, maar mij persoonlijk lijkt het me niet lekker met bbr... Je zou aangevette slagroom kunnen gebruiken met caramel erdoor???

Ik taart, jij taart, wij taarten, wij hebben getaart... Taarten is een werkwoord!

6 Laatst bewerkt door rorico (15-02-2012 01:15)

mmm, erg jammer!!

nee, ze willen erg graag ook bakkersroom....
dan ga ik toch maar voor de chocovulling, waarvan ik weet dat die sowieso goed is... en misschien kan ik twixen rondom als rand maken ofzo.... dan heeft het meisje toch haar lievelings-lekkers erbij... of zou dat dan weer te worden?
weet ook niet of het uitkomt, een zak, om rondom de 25x25 te komen... maar dat zien we dan wel weer!

kreeg ook nog viavia een optie: choco+caramel door de slagroom (bereid zoals bbbvulling), en dan de koekjes in stukjes maken en gedeeltelijk door de slagroom en gedeeltelijk door de bbr....

er bestaat ook een caramelvlaai....dit zit erin:
Gele room bodem met bavaroise doppen gedoopt in caramel, gedecoreerd met slagroom en chocolade

dus ook gele room met caramel en chocola.... jeetje, nu begin ik wel heel erg te twijfelen wat ik moet doen.....