1

Onderwerp: Ervaringen met (bakspullen van) Deal Extreme

Hoi allemaal,

Wie heeft er ervaring met de bakspulletjes die aangeboden worden op Deal Extreme? Da's een Chineese site met heel veel goedkope spullen (c-merken) en gratis verzenden. Soms echt flut schijnt, maar mijn nieuwe laptop-oplader (€6,50) houdt het al weer een jaartje moeiteloos vol.

Nou zag ik er ook oa bakingcups ($6 voor 1000 stuks), spuitmondjes (48 stuks voor $25) en een decodatieset (100 onderdelen voor $10). En wat te denken van 10 mickeymouse uitstekers voor $7? Iemand die dit al eens geprobeerd heeft en de kwaliteit van de spulletjes weet?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

2

Re: Ervaringen met (bakspullen van) Deal Extreme

Klinkt leuk!
Zelf geen ervaringen mee..
Hoe lang heb je toen op je lader moeten wachten?

Ieder zijn smaak, ieder zijn taart! Ook voor al uw eetbare prints! Info?
www.smaaktaart.nl

3 Laatst bewerkt door Elja (22-01-2012 21:46)

Die decoratieset heb ik ooit eens gekocht, niet via DealExtreme, weet niet meer precies waar (wel online) maar ik vond die set niet fijn werken. Het was het 'net niet' zeg maar...

Verder weet ik het dus niet. Heb wel gehoord dat je aardig lang geduld moet kunnen hebben voordat je het hebt... maar dat zul je misschien al wel weten als je er al eens iets gekocht hebt...

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

4

Ja, ik heb toen een week of 3-4 moeten wachten, maar dat was geen probleem. Voor spoed moet je 't dus ook niet proberen inderdaad.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

5

Ik heb de mickey uitstekers gekocht. We bestellen er wel vaker. gaat goed. Soms heb je het binnen 2 weken binnen. als hun het zelf ook nog moeten bestellen dan soms 8 weken. Ze sturen het wel in delen op.