Onderwerp: Voetbal, Bumba en sjiek
Twee drukke taartweken achter de rug. Hieronder de stapeltaarten, in de andere rubriek de overige taarten (http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2126983503). En daarbij ook nog eens 20 cupcakes met toeven (niet op foto vastgelegd).
Het zoontje van een vaste klant werd 1 jaar. Graag een Bumba à la Peggy met bijpassend meptaartje, dat werd Bumbalu. Zeer enthousiast ontvangen met op verzoek een vulling van banketbakkersroom, slagroom en aardbeienjam:

Niet zo heel duidelijk op de foto, maar de mini-cupcakes zijn gemaakt m.b.v. een zelfgemaakte silli-mal.
Een opdrachtje voor zes jarige collega's. Ik kreeg de vrije hand en kon mooi mijn zelfgemaakte silli-mal van twee mini-roosjes gebruiken. Vulling van slagroom, zelfgemaakte lemon curd en passievruchtencreme:

En een voetbaltaart voor de 16-jarige zoon van de ambtenaar die in juni ons huwelijk heeft gesloten. Hij voetbalt bij de plaatselijke fc, dus een bijpassend sjaaltje in die kleuren:

Naam en leeftijd op de achterkant:

En eveneens op verzoek gevuld met banketbakkersroom, slagroom en aardbeienjam.
Nu even rust deze week, hoewel komend weekend wel weer wat lekkers op tafel zal komen tijdens het carnavalsfeest!
Bedankt voor het kijken en alaaaaaaaf!

. De bumbataart ga ik ook maken voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Hopen dat het mij ook zo goed gaat lukken.