Onderwerp: Ja en toen :D
Nou hier ben ik dan eindelijk, na veel twijfelen toch een aantal spullen gekocht om cupcakes te versieren (gister in de nieuwe winkel in heemskerk) en zojuist een dikke bestelling gedaan online omdat ik zoveel leuks online vond dat ik echt nog dingen nodig had!
Ik ben Evelien, 31 jaar oud en ik kom uit Assendelft, op het moment hoogzwanger . Nog maar een paar weekjes te gaan (uitgerekende datum 24 maart)
Normaal maak ik glaskralen voor pandora en trollbeads (wereldwijde webwinkel), maar ik dacht sja, als straks die kleine er is, heb ik daar misschien even geen tijd meer voor en het leek me zo leuk om cupcakes te maken voor mijn nichtjes en neefjes, verjaardagen en alle anderen!!!!
Ik wilde graag een workshop volgen in Heemskerk of Wormer, maar helaas is de eerst 10 maart en ik denk dat dat niet zo'n strak plan is, dus ik ga het zelf maar proberen!!! Hopelijk kom ik een hoop te weten op dit forum! Ik ga in ieder geval eens flink spitten (in de hoop dat ik straks niet nog een dikke bestelling plaats).....eerst maar is proberen iets leuks te maken voor een vriend die volgende week jarig is (sexy cupcakes voor zijn hight tea ) Zal me niet verbazen als zijn vrouw hier ook zit....mocht dat zo zijn, HI ING