1

Onderwerp: handafdrukken

Of ik nog even een taartje wil maken voor een veiling op school tbv Kika......Nu lijkt het me wel leuk om dan de handafdrukken uit het Kika-logo te maken. Iemand een tip hoe ik die snel en simpel kan maken? (wil dus niet puzzelen)

groetjes Wilma

2

Re: handafdrukken

Met kleurstof de afdruk van een kinderhandje zetten lijkt me het meest snel en simpel. Net zoals ze op school met vingerverf op papier afdrukken

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

3

Sjabloon maken en dan met blauwe RI? Of dusten? Of gewoon uitsnijden van fondant? Dit is niet echt een logo om te puzzelen, er zit maar een kleur in.

4

Sandra-lala schreef:

Met kleurstof de afdruk van een kinderhandje zetten lijkt me het meest snel en simpel. Net zoals ze op school met vingerverf op papier afdrukken

Zou dat kunnen? Ik bedoel, qua hygiëne en zo?

groetjes Wilma

5

Wollie schreef:
Sandra-lala schreef:

handje goed wassen dan lukt het wel. ben alleen benieuwd of je dan niet teveel verf op je taart krijgt. Misschien een echte afdruk met RI maken?

6

Wollie schreef:
Sandra-lala schreef:

Ja lijkt mij wel, als je de handjes goed wast. Ik draag zelf met decoreren ook geen handschoentjes maar was tussendoor regelmatig mijn handen....dat komt toch op het zelfde neer of haal ik nu het halve forum over me heen..... :o
Royal icing is trouwens ook wel een idee als je dat in huis hebt.
Probeer even 1 afdrukje, dan weet je hoeveel druk je moet zetten en zeg tegen je peuter/kleuter dat hij of zij jou moet laten drukken en zelf het handje stil moet houden.

Succes!
Vergeet het resultaart niet te showen!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

7

Die RI is wel een idee ja, misschien moet ik dat maar proberen!!!

Bedankt voor de tips!

groetjes Wilma

Ik zou zelf een sjabloon maken en dan met ri er over heen!
Succes! Toppie dat je dit doet! :thumb:

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

9

Esther161068 schreef:

Ik zou zelf een sjabloon maken en dan met ri er over heen!
Succes! Toppie dat je dit doet! :thumb:

Da's ook een goed idee! Ga maar eens oefenen denk ik!

groetjes Wilma