Onderwerp: Bloed, zweet en tranen...maar eindelijk...is het zo ver!
Mijn nieuwe site is online!!
Het heeft even geduurd, hij is nog wat kaal, dus er moet nog aan gewerkt worden, maar het begin is er! Ik ben zooooo blij!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bloed, zweet en tranen...maar eindelijk...is het zo ver!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn nieuwe site is online!!
Het heeft even geduurd, hij is nog wat kaal, dus er moet nog aan gewerkt worden, maar het begin is er! Ik ben zooooo blij!
heb een kijkje genomen op je site. site ziet er goed uit. goed begin succes
heb een kijkje genomen op je site. site ziet er goed uit. goed begin succes
Dank je wel!
Ziet er goed uit! Gefeliciteerd!
leuke site, erg mooi die polaroids (die link) naar de foto's!
Mooi hoor!
Ik ben ook bezig (of heb iemand aan het werk gezet ) met een website/logo.
Heb sinds kort de domeinnaam www.stapeloptaart.nl laten registreren. Ga er dus nu echt iets mee doen.
Gr. Dolfijn
Hartstikke mooi, vooral de opzet met de blauwe driehoekjes voor de verschillend topics !
Ik zag 1 typefoutje bij het onderwerp taarten; onderaan staat: heb je vagen? i.p.v. heb je vragen... klein dingetje, maar verder een leuke website !
Hoi Conny,
Bedankt voor je oplettendheid! Ik ga er direct achteraan!
De website is ontworpen door een ontwerpburo dat heel toepasselijk bakvorm heet! Het kost wat, maar dan heb je ook wat!
Nog 3 'foutjes:
op de pagina Winkel:
ons assortiment bied .......daar hoort echt een t achter
verassende spulletjes: verrassend is met 2 r-en
op pagina cupcakes:
prefect moet zijn perfect?
dank je Karin! Erg he, dat je dat zelf helemaal niet meer ziet! Ik was zo blij dat de site online ging, ik heb niet eens alles goed nagekeken. (ik kwam er alleen al snel achter dat er een foutief telefoon nummer op stond hahaha)
Ziet er inderdaad erg mooi uit! Succes met je website.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Bloed, zweet en tranen...maar eindelijk...is het zo ver!