Onderwerp: tristar cupcake
Is er iemand die weet waar ik kleine cupcakevormpjes voor de tristar muffinmaker kan kopen,ik heb kleine vormpjes bij xenos gekocht maar zijn net te hoog,bonbonvormpjes zijn weer net te klein.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tristar cupcake
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die weet waar ik kleine cupcakevormpjes voor de tristar muffinmaker kan kopen,ik heb kleine vormpjes bij xenos gekocht maar zijn net te hoog,bonbonvormpjes zijn weer net te klein.
als je een kaart heb voor de sligro of iemand kent die een kaart heeft van de sligro of andere groothandel.. door hebben ze kleinere vormpjes.. geen idee of die wel goed zijn want werk niet met zo'n apparaat maar had ook een keer kleine vormpjes nodig en die heb ik bij de sligro vandaan!! succes!!!
Dank je ik heb een sligrokaart ga er zeker kijken weet jemisschien ook of ze er fondant en marsepein verkopen
Bij de Sligro verkopen ze idd fondant en marsepein. Sommige vestigingen zullen het misschien moeten bestellen (zoals die hier in de buurt) en hebben een heel beperkt assortiment hierin.
(Mijn man werkt er, dus vandaar dat ik dat weet) Maar als je witte fondant zoekt, die hebben ze sowieso, bruine, roze en rode voorgekleurde ook.
Marsepein hebben ze in het rood wit en blank geloof ik, maar ook dat kan afhankelijk zijn van de vestiging.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » tristar cupcake