Onderwerp: Hoera, de boef is gepakt!
Eind december was mijn zoon jarig (7) en eind januari heeft hij zijn kinderfeestje gehouden. Hij wilde graag een speurtocht en aangezien hij al van jongs af aan helemaal leip is van politie hebben we dat gecombineerd tot een politiefeestje. Tijdens het feestje werd "de barones" (gespeeld door onze 4-jarige dochter) bestolen. En de kinderen moesten met elkaar - in 2 groepen - de boef gaan zoeken. Gelukkig viel dit feestje vlak voor de kou inzette, dus hebben we een heerlijke middag richting en in het park doorgebracht, waar zij met "getuigenverklaringen", sporen, puzzels en opdrachten uiteindelijk het signalement van de boef in elkaar hadden gezet. En toen moesten ze hem natuurlijk nog vinden, vangen en de gestolen diamant vinden.
Uiteraard is dat allemaal gelukt
en toen iedereen weer thuis was (inclusief boef, een rol van opa
) stond daar deze taart te wachten:

Naturel biscuit gevuld met aardbeienjam en botercreme van de mix met aardbeienpatidess en afgesmeerd met wittechocoladefudge. Bekleding/puzzel allemaal van marsepein.
Was mijn eerste ingewikkelde puzzel en ook de eerste met 3D effecten erin. Was er best tevreden over! 
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)