Onderwerp: Mijn eerste 3-laags stapeltaart met strik!
Afgelopen week heb ik mijn eerste 3-laags stapeltaart gemaakt. Ook heb ik voor de de eerste keer een lussenstrik gemaakt. Ik ben zelf best trots op het resultaat. Wat vinden jullie ervan?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste 3-laags stapeltaart met strik!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Afgelopen week heb ik mijn eerste 3-laags stapeltaart gemaakt. Ook heb ik voor de de eerste keer een lussenstrik gemaakt. Ik ben zelf best trots op het resultaat. Wat vinden jullie ervan?
mooi taartje
wat een ontzettend mooie taart vind ik dit... Echt super!!
ik vind hem mooi!
wow, ik vind em echt super. En die vorm van Wilton is leuk hè, ik heb em ook. Vind die vogeltjes zo gezellig!
Ik vind m super!
Een taart waar je zeker trots op mag zijn! 
Wat een leuke reacties! Dankjewel. Ik ben er ook best wel een beetje (veel) trots op.
Mooi hoor!

wat mooi. Ik vind de kleuren ook erg leuk gekozen 
Ik vind het prachtig!
Groetjes,
Atena
Je mag terecht trots zijn hoor!
De kleuren passen ook erg mooi bij elkaar!
Wat prachtig en stijlvol, echt heel knap. Daar kan ik alleen nog maar van dromen...
Waar had je hem mee gevuld?
De klant wilde graag bokkenpootjescreme met vruchtenjam. Daarom heb ik de onderste en de bovenste gevuld met bokkenpootjescreme en kersenjam. De middelste is gevuld met bokkenpootjescreme en aardbeienjam.
Super mooi en strak!! Voor hoeveel personen is deze nu geworden?
Prachtig zeg, de kleuren, de decoratie, echt heel mooi gemaakt !!
Mooi gedaan hoor meid! Ik had hem natuurlijk al stiekem op je FB gezien
.
Iedereen bedankt voor de reacties!
Nathalie25: Je kunt uit deze taart zo'n 32-36 stukken snijden.
MalikaP: Leuk om je hier te ontmoeten! 
Prachtig! De kleurencombi en je details!
Super mooi en strak!! Voor hoeveel personen is deze nu geworden?
Ik had je al een antwoord gegeven, maar niet helemaal op de juiste manier. Hier dus nog een keer. De taart is voor 32-36 personen.
Mooi gedaan!
MEGA MOOI zeg 
wat gaaf vooral met die strik bovenop 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn eerste 3-laags stapeltaart met strik!