Onderwerp: 'Sweet Table' voor 13 jarige dochter
Onze derde spruit wilde graag haar verjaardag vieren met wat 'vriendinnen en vriendjes' Maar haar verzoek was om eens iets anders te doen, dan zij gewend was, bij haar vriendinnen. Gewoontjes wat chips op tafel en een schaaltje met worst. Of ik iets kon verzinnen??? Goh, nee hoor schat, dat kan ik toch niet.....
Haar lievelings kleur is blauw/wit... en zo ontstond natuurlijk al snel na het zien van de Sweet Table contest het plan om een Sweet Table te maken.... zonder dat zij ergens vanaf wist.
We hebben nog wat commotie in huis gehad, dus ze overwoog nog om haar feestje uit te stellen (omdat ze meeleefde met het andere meisje) maar wij hadden zoiets van 'nodig haar lekker uit, vind ze vast ook leuk'
Vrijdagavond heb ik alles opgesteld, tafel geschikt enzo (want ze zou pas 's avonds het gezelschap ontvangen.... 14 vrienden pffffff)

Het gordijn is weer verschoven zie ik nu op de foto, want alle gitaren waren weggemoffelt achter de gordijnen....

Naast al het zoete, was er ook zout en zuur snoepgoed. En het was een groot succes. We hebben de jeugd beneden hun gang laten gaan, en zelf zijn wij boven op onze kamer tv gaan zitten kijken.... Binnen 'handbereik' beschikbaar... maar elk kind dat naar huis ging riep naar boven "dank u wel mevrouw voor de gezelligheid"
nou daar doe ik het voor, want de meesten had ik nog nooit gezien hahahaha