Re: Pffffffff wat een werk , maar wel de moeite...
Ongelofelijk prachtig, vooral de topper,... een topper dus. Echt, dat gezichtje maar ook de kap en het dekentje. Ik ben erg onder de indruk.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pffffffff wat een werk , maar wel de moeite...
Ongelofelijk prachtig, vooral de topper,... een topper dus. Echt, dat gezichtje maar ook de kap en het dekentje. Ik ben erg onder de indruk.
Ooooooooo wat een plaatje. Kan ik alleen maar van dromen. Helemaal te gek. Die vogeltjes ,welke mould is dat?
Ik zie groen van jaloezie hihihi
Hoi Bettie wat een leuk compliment
Ik heb deze mold gebruik :
http://www.deleukstetaartenshop.nl/sili … -5289.html
Prachtig! Wat een geweldige taart! Heb je het dekentje van hand geschilderd?
Ja ik heb alles met de hand geschilderd 
Super mooi!
Wauw! Prachtige taart! Heb je dat wiegje uit de losse hand gemaakt of is daar een tutorial van? Net als de baby..
Ik heb het wiegje op piepschuim gemaakt zodat dat bewaard kan worden (het kan ook op cake)
Neen ik heb er geen tutorial van 
wat een prachtige taart.
en de details zijn super gelukt.
Bedankt 
Ach Nicole, dat wiegje....wat een schatje is het weer!!!
Dat dekentje is zoooo gaaf gemaakt en dat babietje....lieffffff!!!
(dat lintje om de taart is dan weer niet zo mijn smaak, maar smaken verschillen natuurlijk he!!
)
dat dekentje.......geweldig
GE-WEL-DIG wat mooi, moet er naar blijven kijken, zal nooit zoiets kunnen maken, maar wat zou ik dat graag willen kunnen, eh beetje kromme zin, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel..... 
Sodeju! jij bent goed!!!!!!!
Hij is te schattig! 
Ik weet niet wat ik moet zeggen dat nog niet eerder gezegd is....
Ik kijk met open mond en dat zegt genoeg denk ik 
Sodeju! jij bent goed!!!!!!!
Bedankt...Je doet me 
Wat waren ze tevreden ... ze hebben 2 dagen na elkaar complimenten gegeven zowel voor hoe het eruit zag als voor de smaak
, dat doet je goed 
Allemachtig Nicole! You did it again!! Wat schitterend gemaakt!! Diepe buiging!!! 
Wat waren ze tevreden ... ze hebben 2 dagen na elkaar complimenten gegeven zowel voor hoe het eruit zag als voor de smaak
, dat doet je goed
Dat kan toch ook niet anders met zo'n geweldige taart Nicole!!! Zeer verdiend!!!

Allejesus, dat gezichtje, die haartjes, dat wiegje etc etc etc etc etc zoooooo mooi en fijntjes gemaakt. Ongelooflijk knap gedaan, pffffffffff, en DAT is fondant, dat gelooft toch geen mens
Ben blij dat ik even kwam kijken want ik had deze niet graag gemist
Je hebt weer een waar kunstwerk geleverd!!!!
En dan zijn je taarten OOK nog eens zo lekker?!?!??! Hahahahahaha, wat wil je nog meer.......
SUPER gedaan!
Maar ben stiekem toch ook wel benieuwd hoe lang je over zo'n taart doet......
schitterend!!!
Allejesus, dat gezichtje, die haartjes, dat wiegje etc etc etc etc etc zoooooo mooi en fijntjes gemaakt. Ongelooflijk knap gedaan, pffffffffff, en DAT is fondant, dat gelooft toch geen mens
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zijn je taarten OOK nog eens zo lekker?!?!??! Hahahahahaha, wat wil je nog meer.......
SUPER gedaan!![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal voor de leuke reacties
Jaja het is toch van fondant hoor
Hoooo hoe lang ben ik er aan bezig geweest ???
Ik denk een halve dag aan de wieg , dan nog een paar uurtjes aan de decoratie want alle zilvere pareltjes zijn er een per een op aangebracht en dan ben ik zaterdag van 's morgens tot een uur of tien half elf 's avonds bezig geweest ....dat is toch wel een tijdje hé 
MaBaker schreef:Allejesus, dat gezichtje, die haartjes, dat wiegje etc etc etc etc etc zoooooo mooi en fijntjes gemaakt. Ongelooflijk knap gedaan, pffffffffff, en DAT is fondant, dat gelooft toch geen mens
![]()
![]()
![]()
![]()
SUPER gedaan!![]()
![]()
![]()
Bedankt allemaal voor de leuke reacties
![]()
Jaja het is toch van fondant hoor![]()
Hoooo hoe lang ben ik er aan bezig geweest ???
Ik denk een halve dag aan de wieg , dan nog een paar uurtjes aan de decoratie want alle zilvere pareltjes zijn er een per een op aangebracht en dan ben ik zaterdag van 's morgens tot een uur of tien half elf 's avonds bezig geweest ....dat is toch wel een tijdje hé
Dus eigenlijk 2 volle dagen????
Pfffffffffffff, das peanuts.......
Hahahaha, ik denk nl dat ik hier een week of 2 over zou doen dus het valt mij alleszins mee.
Oeps, vergat ik bijna dat ik zoiets OOK niet in 2 weken kan doen want dit is voor mij gewoon onbegonnen werk!!!!
Nogmaals, hij is SCHITTEREND en manlief is het met me eens, het lijkt ECHT een beeldje uit de winkel, hihihi, zooo schattig!!!!
sprakeloos...............
wat heb jij talent zeg

Weer een schatje van een taart Nicole 
Amai Nicole, dat heb je wee prachtig gemaakt! Het wiegje met baby'tje is echt tot in de puntjes af! Wat een mooie details!! 
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Pffffffff wat een werk , maar wel de moeite...