1

Onderwerp: Koekjes voor mijn Valentijn...

Aangestoken door het enthousiasme van Ingeborg (Rolling cakes) ben ik vandaag ook aan de koekebak geslagen.
Had al eerder koekjes versierd met icing maar dat was toen nog niet echt een succes.

En tsjonge jonge jonge zeg...wat was het weer lastig vandaag. De rode icing wilde maar niet rood worden en bleef een soort donker roze/oranje. en ik dacht dat de consistentie om te vloeien nu eindelijk eens goed was, dus alles verdeeld in spuitzakjes...bleek het toch nog iets te dik.

Uiteindelijk ben ik niet geheel ontevrden over het resultaat  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4AB4A7Z3.jpg

2

Re: Koekjes voor mijn Valentijn...

Ik vind ze enig! :thumb:

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

3

dank je  :)

4

Complimenten, erg mooi!

5

leuk hoor, enne... ik weet hoe moeilijk het is met icing ;) we hebben het hier donderdag gedaan, maar dat is echt niet mijn ding... dusse petje af! :Y  :thumb:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6 Laatst bewerkt door djehr (12-02-2012 18:58)

kwebbeltje schreef:

leuk hoor, enne... ik weet hoe moeilijk het is met icing ;) we hebben het hier donderdag gedaan, maar dat is echt niet mijn ding...

Hoewel ik ook aan het tobben geweest ben denk ik dat het een volgende keer beter zal gaan. Voornamelijk omdat ik nu weet dat de icing om te vloeien nog iets dunner moet zijn. Als je dat onder de knie hebt is het eigenlijk niet zo moeilijk: gewoon een lijntje tekenen en dan inkleuren  :D

Voornaamste is dat je eenvoudig moet beginnen om de basis onder de knie te krijgen. Misschien was dat het probleem   :+  ;)