Re: Dit vind ik wel romantische taarten.
de bovenste stapel is mijn favoriet mooie kleuren en zo strak!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik wel romantische taarten.
de bovenste stapel is mijn favoriet mooie kleuren en zo strak!!
mag ik misschien weten welke cursus je heb gevolgd voor deze mooie bloemen? ik wil binnenkort aan de PME2 beginnen, maar is dat wel genoeg..?
Ik heb een paar jaar geleden (toen was er nog niet zoveel keuze) PME 2 gedaan. Je steek er natuurlijk veel van op, en je leert vele technieken.
o ja prachtige taarten zeg de eerste vind ik prachtig en de laatste heel appart met de ovale vorm
ik vind ze allemaal prachtig!
plaatjes!!! zo mooi!!

Fame cake schreef:mag ik misschien weten welke cursus je heb gevolgd voor deze mooie bloemen? ik wil binnenkort aan de PME2 beginnen, maar is dat wel genoeg..?
Ik heb een paar jaar geleden (toen was er nog niet zoveel keuze) PME 2 gedaan. Je steek er natuurlijk veel van op, en je leert vele technieken.
okeee dan is er dus hoop dat ik ook ooit zulke mooie bloemen zal kunnen maken 
Romantisch? Ik smelt er bijna bij weg
Ze zijn zoals altijd prachtig!!!
Geweldig!! Ik wil dat ook kunnen;) Heb je een howto?
dit zijn mooie taarten vooral die rozen zijn mooi gemaakt, prachtig 
Waaaauw, echt wel romantisch , ze zijn weer prachtig 
Ik heb ze inderdaad op hyves gezien behalve de laatste taartje dacht ik. Mooi zoals altijd. En wat mag ik blij zijn om elke keer je creaties te zien..Hoe blij ik was dat je me tips en adviezen hebt gegeven via de mail, zonder dat je me kende
Ik ben helemaal verliefd op je eerste taart...die kleuren so alive
Ik vroeg me wel af hoe je je roos zo in het midden laat drogen op de taart?Doe je dat met een tandenstoker? En plak je je bloemen met icing? Ik ben erg nieuwsgierig 
ik hou wel van die kleuren! schitterend!
schitterende taarten zijn het.
Vooral de eerste vind ik super.

Heeeeel mooi! Vooral die eerste vind ik schitterend!!!

Prachtig, ik ga voor de derde taart! En wat een mooi randje eromheen!
Ik heb ze inderdaad op hyves gezien behalve de laatste taartje dacht ik. Mooi zoals altijd. En wat mag ik blij zijn om elke keer je creaties te zien..Hoe blij ik was dat je me tips en adviezen hebt gegeven via de mail, zonder dat je me kende
![]()
![]()
Ik ben helemaal verliefd op je eerste taart...die kleuren so alive
Ik vroeg me wel af hoe je je roos zo in het midden laat drogen op de taart?Doe je dat met een tandenstoker? En plak je je bloemen met icing? Ik ben erg nieuwsgierig
Heb je goed gezien, en je laat mij wel
. Ik heb het graag gedaan en je werk ziet er super uit.
Ik heb deze rozen ook met icing vast gezet, en ondersteund ze met spelden waar ik een stukje piepschuim op prik, zodat de rozen niet beschadigen.
Geweldig!! Ik wil dat ook kunnen;) Heb je een howto?
Veel oefenen.
Er zijn al zoveel howto's te vinden.
Caroline.
Bedankt voor je informatie.
die rozen super........ geen worden voor. Welke techniek gebruik je?
Wauw, prachtig! Ik vind vooral die bovenste enorm mooi.
die rozen super........ geen worden voor. Welke techniek gebruik je?
Ik heb deze roze van de eerste en derde taart van gumpaste met wat fondant gemaakt.
De rozen van de tweede taart zijn van fondant gemaakt.
Ik maak al mijn rozen zonder het gebruik van uitstekers, maar door middel van bolletjes die ik draai en dan onder een stukje plastic uit druk. Gaat prima, je moet er gewoon wat handigheid in krijgen.
Wauw supermooi!
Je bent echt een ware kunstenares!
Super mooi allemaal

Oooohhhh mooi hoor, super romantisch idd
Die 1 ste met die vallende rozenblaadjes, WAUW!!!
En die 2 e..... Lieve kleurtjes
En die 3 e...... Wat een prachtige bloemen

Geweldig mooie en super romantische taarten weer. Je rozen van de bovenste zijn weer onnavolgbaar, je tweede is echt zo'n schatje en het boeketje op de onderste is weer zo supermooi in elkaar gezet! Echte Sweet Caroline taarten!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dit vind ik wel romantische taarten.