1

Onderwerp: Cake pops bewaren tot dinsdag

Haaaai

Ik had al even de zoekfunctie gebruikt om tot een antwoord te komen, maar ik kan het beter zo vragen aangezien ik er nog een vraag bij had.

Mijn nichtje is dinsdag jarig(valentijnsdag). Nu wil ze cake pops uitdelen op school.

Ik heb de cake pop maken van inventum.
Maaar, manlief heeft cake mix meegenomen ipv cupcake mix :) Maakt dit uit?

En hoelang kun je het bewaren met een laag chocola erover heen?

Moet dit afgedekt in de koelkast? Afgedekt met folie of zilverfolie?

Ik vul ze verder niet met iets ofzo, gewoon de cake en een laagje gesmolten chocolade en versieren met deco pennen van lillifee

Wie o wie kan mij een antwoord geven? Ze worden morgen ochtend al door mijn zus opgehaald dus ik zal ze vandaag moetern maken...

liefs!

Re: Cake pops bewaren tot dinsdag

Ja joh...dat gaat prima! Ik had (!) ze in de huiskamer staan en die houden zich prima hoor, zijn toch afgedekt door het chocola. Ik heb ze ook gebakken met cakemix, heerlijk! Vandaag ga ik de cakepopmix proberen. Je kunt er alles in doen!
Groetjesss!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

je kan goed de cakemix gebruiken hoor

doordat je ze met chocolade afwerkt kan er geen lucht bij de cake en drogen ze niet uit dus je kunt ze prima bewaren

ik zou ze niet in de koelkast zetten want daat wordt je chocolade niet mooier van en is ook helemaal niet nodig
een beetje koele ruimte is prima

succes ermee en foto's he

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

4

Esther161068 schreef:

Ja joh...dat gaat prima! Ik had (!) ze in de huiskamer staan en die houden zich prima hoor, zijn toch afgedekt door het chocola. Ik heb ze ook gebakken met cakemix, heerlijk! Vandaag ga ik de cakepopmix proberen. Je kunt er alles in doen!
Groetjesss!

gelijk en hetzelfde antwoord :lol:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

5

Ow wat fijn dat jullie zo snel antwoorden!

Ik ga ze voor het eerst maken en had bergen ideetjes maar door mijn migraine gisteren (sneeuwmigraine) heb ik niks in huis kunnen halen ervoor, dus worden het gewoon geimproviseerde cake pops.

Ben dus heel benieuwd!

Ik zaql fotos maken als ze af zijn

thanks meiden!

Ik had er laatst een boel gemaakt met cake mix, erg lekker! en 2 weken later nog steeds lekker! ze zijn afgedekt met chocolade dus de cake kan niet uitdrogen, vond ze een paar dagen later juist lekkerder als in het begin..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

Ik heb er vanmiddag ook nog gemaakt met cakepopmix, ik vond ze helemaal niet zo lekker als met de ccmix!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

cakepopmix is inderdaad niet zo lekker, is volgens mij gewoon bisquitmix.. ccmix is veel lekkerder! of gewone cakemix..

Groetjes, Rianne
taartvanrianne.tk

Ik hou vaak een week aan voor t bewaren. Ben nogal n mietje met dingen die kunnen bederven  :o
Voor mijn cakepops maak ik t beslag altijd zelf, dus bloem, ei enz
Erg lekker en kan met alle ingrediënten heul veul maken  :D