1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (12-02-2012 12:49)

Onderwerp: Going to the chapel and we're .... gonna to get ma-ha-ha-rried

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/407237_240823732669196_100002247126343_548278_1072734409_n.jpg
ja, nog ff een stukje er bovenop en een ander sfeertje ;) owja, alles is gemaakt van koekjes fondant en icing. all eddible dus ;)
enne... voor de liefhebbers dus maar weer met wimpers  :Y  :lol:
close upje
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/423862_240831602668409_100002247126343_548295_456879279_n.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: Going to the chapel and we're .... gonna to get ma-ha-ha-rried

Wat leuk gedaan, echt mooi

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

3

leuk gedaan erg mooi :)

taart in Alphen aan den Rijn
http://www.zoetegedachte.nl

4

wow echt mooi!!

kleinigheidje qua tekst: het is "going to get married" of "gonna get married" ;)

5

Wow, té schattig!
Maar dus nu wel voor de rest van de dag dat liedje in mijn hoofd...en bedankt!  ;)

'Could Everything In Life Be So Jillicious'
www.jilliciousgoods.nl, alle ingredienten in huis om van elke gelegenheid een "Jillicious Good" feestje te maken.

6

Maxii schreef:

wow echt mooi!!

kleinigheidje qua tekst: het is "going to get married" of "gonna get married" ;)

heel irritant, want ik heb gezocht op de lyrics en de eerste 3 gaven het zo aan   :s :(

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Wow, geweldig!!!

8

~Zie ik nou goed, licht roze? Im so gonna get married ahahahhh . Geweldige fur, bloemetjes, kapel, grond, slingers, bling, wimpers, strikje, harten raampje, beads in het glas ,hartjes hier en daar.....i love it....workshoppie :thumb:

Je vind die koekjes echt helemaal geweldig of niet? :P

Be in love with what you have

9

Wat ontzettend leuk  :thumb:

10

boeien hoe je het schrijft hij's "uber cute" zou zo willen trouwen  :lol: en deze als topper willen hahaha

alhoewel dat natuurlijk niet gaat omdat het te zwaar is. :s  :s  :s  :s

Lieve groetjes van Nicole

11

boonsnic schreef:

boeien hoe je het schrijft hij's "uber cute" zou zo willen trouwen  :lol: en deze als topper willen hahaha

zou wel kunnen hoor, hij is op een drum gemaakt dus gewoon te stutten ;)

12

Yes, I really love this, and they're gonna get ma-ha-harried,
going to the chapel of looove!!

En nu kijken ze elkaar ook aan...jaaa...zwijmel, zwijmel... :lol:

Nu nog een hoedje en corsage voor hem en een sluiertje en bruidsboeketje voor haar en dan kun je nog zo'n geweldig leuke foto plaatsen!

En daarna nog wat baby-uitltjes erbij en dan hebben we weer iets schattigs om naar te kijken!

En dan nog... en...  :lol:
...en ze leefden nog lang en gelukkig!

O...had ik al gezegd dat ik het een geweldig geheel vind? :Y
Echt helemaal super!!

Zoete groet,
Mandy

13

kwebbeltje schreef:
boonsnic schreef:

zou wel kunnen hoor, hij is op een drum gemaakt dus gewoon te stutten ;)

Dan word het tijd voor een stille hint hier thuis whawawawa
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Lieve groetjes van Nicole

14

wow prachtig een plaatje.

coby

15

Deze is nog leuker.
Echt heel gaaf.
Hoe lang ben je daar mee bezig?

16

:lol:  :lol: deze zijn echt té leuk  :thumb:  :thumb:

17

wauw waar haal je in vredesnaam alle ideeën weg super mooi. volgens mij sta je bijna hele dagen in de keuken of niet ?

18

patje131 schreef:

wauw waar haal je in vredesnaam alle ideeën weg super mooi. volgens mij sta je bijna hele dagen in de keuken of niet ?

Ja, dat denk ik ook.
Zulke leuke dingen maakt zij

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

19

Echt super! Het ziet er zo mooi uit. Al die details.

20 Laatst bewerkt door kwebbeltje (12-02-2012 14:11)

deze heb ik gisteravond gemaakt en excl bakken denk ik zo'n 3 uurtjes. het is ff lastig om uit te zoeken in welke volgorde je wat moet doen om zo efficient mogelijk te werken omdat je ook iets aan droogtijd nodig hebt ;) dus dat is ff tijd voor een bacootje ofzo whahhaha, nou kijk, nu weet je gelijk hoe ik aan mijn ideeën kom whahhaah nee hoor geintje... ik heb donderdag het winterhuisje gemaakt. donderdag ochtend werd ik wakker en wist ik eindelijk wat ik met de uiltjes wilde doen, er moest een tafereeltje van komen met een huisje. dus toen had ik het idee al wel van een huisje en de uiltjes globaal in mijn hoofd en er een tekening van op papier gemaakt omdat ik bang was dat ik het weer zou kwijtraken (gebeurd wel vaker als ik meerdere ideeën heb) dus eerst gezellig met Monika en Emmy aan de freubel met de koekjes en icing, nou dat heb ik geweten, leuk om te doen maar niets voor mij. dus uiteindelijk na lang proberen de icing aan de kant gezet en de fondant erbij gepakt ;) en Monika en Emmy hebben gezien hoe ik dan ga proberen, passen, meten, denken, raaskallen en een beetje van de wereld raak  :o  :lol:  :D en ff later staat er gewoon een grappig sneeuwhuisje....
en toen wilde ik er ook nog een zomerversie van, dus die wilde ik gisteravond maken, maar toen vond ik hem wat gewoontjes en saai, nou en dan ga je verder denken wat kan ik er nog meer aan doen om het een extra dimensie te geven... et voilla, the weddingchapel was born ;)

21

Ontzettend leuk, ik moet ook gewoon leren koekjes te bakken, zonder dat ze zo worden, dat ik er een koe mee dood kan slaan, de tandarts vind het wel leuk, zijn banksaldo nog leuker, maar mijn slachtoffers hebben er niets mee.......... :D

22

ahhhh geweldig,ik kijk al helemaal uit naar je volgende kunstwerken/jes.....prachtig allemaal :thumb:

Ooh geweldig!! Echt heel leuk  :)

'I love it when a cake comes together'

24

WAUWWWW heel erg gaaf!!
Deze laat ik niet zien aan mijn vriendin, (zij gaat in april trouwen en ik maak haar taart), straks wil ze ook zo eentje, en dat komt echt niet goed!

25

cute, ik ben benieuwd of er nog een vervolg komt!!!

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!