1

Onderwerp: gewoon lekker!

Je kijkt naar buiten en je ziet sneeuw. Dat bracht me op het idee om een heerlijke witte schuimtaart te maken  :lol:  :lol:
Niets bijzonders.......gewoon lekker. :9
Met dank aan dit forum voor het fijne recept!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8SK8XFYK-D.jpg

2

Re: gewoon lekker!

:9  :9  :9 Ziet er anders bijzonder genoeg uit!  :9  :9  :9

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Bijzonder lekker ja ... hihi

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

4

Mmmmmmm, die ziet er heerlijk uit!!! En ook heeel mooi!!!!

Hoeveel domme blondjes heb je nodig om 1 chocoladetaart te maken?
25. 1 voor het deeg  en 24 om de m&m's te pellen. :)

5

Oh.. dat is nou lekker!! :9

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

6

ohhhh wat zou ik hier graag een stukje van willen zeg !  :Y

7

en ikke ook  :9  O-)

:thumb:  :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

8

Mmmmm lijkt mij ook wel wat hoor!

It's just a piece of cake

9

:lol:  :lol:  :lol:  ik zou haast zeggen: "Kom maar lekker op een bakkie dan", maar dat gaat niet lukken.

Evengoed: zeker de moeite waard om ook eens te maken want hij is inderdaad heerlijk. Vooral de  laagjes chocolade over de onderste 2 bodems en fijngehakte hazelnoten door de slagroom maken het nét even wat lekkerder dan zonder. :9  :9  :Y

10

:Y  :Y Ja daar zou ik zo in willen duiken! Helaas verschrikkelijke kiespijn(heb nooit iets aan mijjn gebit) en om 16.00 uur kan ik bij mijn tandarts toe bbrrrrrrrrrr.

Hoe meer taarten,hoe meer vreugd!

11

Theatje schreef:

:Y  :Y Ja daar zou ik zo in willen duiken! Helaas verschrikkelijke kiespijn(heb nooit iets aan mijjn gebit) en om 16.00 uur kan ik bij mijn tandarts toe bbrrrrrrrrrr.

O, jee dat is niet zo fijn :s  Succes en maar hopen dat hij of zij er snel iets aan kan doen :)

12

Zooo lekkerrrrrr

13

Jam jam lekker zeg!

Neem eens een kijkje op www.hettyvanderelst.nl - Alles over lekker eten...

14

zow.. ziet er heeeeerlijk uit..

15

kweenie schreef:
Theatje schreef:

O, jee dat is niet zo fijn :s  Succes en maar hopen dat hij of zij er snel iets aan kan doen :)

:s  :( Wortelkanaalbehandeling! Ik wist niet dat er zo veel stank uit mijn eigen mooie kiezen kon komen :lol: . De verdoving was gelukkig erg goed en ik heb(bijna) niets gevoeld.

16

Theatje schreef:
kweenie schreef:
Theatje schreef:

:s  :( Wortelkanaalbehandeling! Ik wist niet dat er zo veel stank uit mijn eigen mooie kiezen kon komen :lol: . De verdoving was gelukkig erg goed en ik heb(bijna) niets gevoeld.

Nou, fijn dat het ergste achter de rug is en nu weer lekker taarten maken en proeven!!??? :/  :Y

17

kweenie schreef:
Theatje schreef:
kweenie schreef:

Nou, fijn dat het ergste achter de rug is en nu weer lekker taarten maken en proeven!!??? :/  :Y

:s Whaah! gisteren is mijn hele kies afgebroken en heb ik opnieuw een kanaalbehandeling gehad!!!!! Nu is het wachten op een kroon!!

18

Theatje schreef:
kweenie schreef:
Theatje schreef:

:s Whaah! gisteren is mijn hele kies afgebroken en heb ik opnieuw een kanaalbehandeling gehad!!!!! Nu is het wachten op een kroon!!

Het zit je niet mee :s  :s  Succes!! :thumb: