Onderwerp: Cakepops Valentijn
Op verzoek gemaakt voor Valentijn. Lekkere cakepops van chocoladecake met eeb frosting van mascarpone

en een close-upje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops Valentijn
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Op verzoek gemaakt voor Valentijn. Lekkere cakepops van chocoladecake met eeb frosting van mascarpone

en een close-upje
Prachtig!
Mooie foto ook!
Mooi maar zijn de hartjes van chocolade of fondant?
Super leuk! Ben zelf nog beginnend maar cakepops gaan me goed af (zowel t app. als met de hand). Ben alleen nog even aan het stoeien met t juiste glazuur.
Kan met candy melts helemaal niets haha
Mooi maar zijn de hartjes van chocolade of fondant?
De hartjes zijn inderdaad van fondant 
Super leuk! Ben zelf nog beginnend maar cakepops gaan me goed af (zowel t app. als met de hand). Ben alleen nog even aan het stoeien met t juiste glazuur.
Kan met candy melts helemaal niets haha
Ha, ha hoe persoonlijk dat ook weer is. Ik werk juist vooral met candymelts
en tot nu toe gaat dat prima. Afkloppen 
De cakepops op de foto heb je dus met candy melts gedaan?
Ik krijg ze met candy melts nooit zo strak.
Hoe verwarm jij de melts? Heb alles al geprobeerd
Zag bij n webshop dat je nu ook babycakes melts hebt. Is dunner als je t verwarmt. Die wil ik maar eens gaan proberen.
heel gaaf en ook super gefotografeerd! 
De cakepops op de foto heb je dus met candy melts gedaan?
![]()
Ik krijg ze met candy melts nooit zo strak.
Hoe verwarm jij de melts? Heb alles al geprobeerd![]()
Zag bij n webshop dat je nu ook babycakes melts hebt. Is dunner als je t verwarmt. Die wil ik maar eens gaan proberen.
Ik verwarm de melts steeds 30 sec op 600 watt. Doorroeren en weer opnieuw verwarmen. Soms ben ik wel 10 x aan het opwarmen totdat het de gewenste dikte (yoghurt) heb bereikt. Houd ook crsico bij de hand zodat je het evt. wat kan verdunnen.
Het is voorl veel geduld hebben want als je te lang of te heet verwarmt komt het niet goed 
mooi hoor 
Helemaal mooi!
En wat maak je toch prachtige foto's.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cakepops Valentijn