1

Onderwerp: Nog nooit een taart gebakken

Hoi allemaal,

Ook ik ben nieuw op dit forum en ben een echt "groentje"

Eerst even iets over mijzelf. Ik ben 30 jaar en heb 2 prachtige kindjes een zoontje van 3 en een dochter van 10 maanden.

Vorig jaar heeft een vriendin van mij een prachtige taart gemaakt voor mijn zoontje zijn 3de verjaardag en dacht het dit jaar zelf te gaan proberen, maar zoals de titel van mijn onderwerp al zegt ik heb nog nooit een taart gebakken...... Dus ik dacht ik ga me eerst is oriënteren. Ik heb al een boekje besteld en hier op het forum hoop ik meer te weten te komen, maar ik heb al even rond gekeken en volgens mij gaat dit helemaal goed komen.

Ik sta open voor alle tips etc!

2

Re: Nog nooit een taart gebakken

Welkom Isra!  ;)

3

welkom!

op dit forum zal je inderdaad veel info verkrijgen en inspiratie opdoen...maar let wel; eenmaal een taart gebakken = verslaafd  ;)

Welkom Isra,

Ik ben zelf ook nieuw hier en ook ik heb nog nooit een taart gebakken. Maar er staat erg veel info op de site dus we komen er wel uit toch?  ;)
Heel veel succes en veel plezier op de site!

Groetjes Vanessa

5

hoi , welkom
Ook ik ben een groentje. ga morgen mijn tweede taart maken.
Ik heb veel aan deze filmpjes gehad, hier staat stap voor stap op hoe je het moet maken, bekleden enz. Heb toen gewoon maar eens geprobeerd en het is gelukt.
http://educatie.ntr.nl/beeldbank/zoek/?o=2625695

6

Dank voor jullie warme welkom

@ageeth oh dank je wel voor de filmpjes, die ga ik zeker weten kijken voordat ik ga beginnen.

@vanessa ja er staat heel veel info op deze site dus dat is ideaal voor ons 'groentjes'

@indomommy ja ik geloof ook wel dat het heel verslavend is, bij alleen het zien van al die mooie taarten krijg ik al zin om te gaan bakken

7

Ja dat zeker, Inderdaad een keer ene mooie taart en je wilt niet meer anders, ik kan het niet meer missen in mijn leven!

Suc6 ermee!

Voor de leukste workshop in Venlo, de lekkerste taarten en al uw supplies, www.cakemama.nl

8

Hoi en welkom. Ik ben ook nieuw en ook een beginner. Ik wens je veel leer en bak plezier hier toe!

Groetjes Sandra