Onderwerp: beginnersvraagjes
Ik weet niet of ik hier goed zit met mijn vragen,maar ik zit met een paar vraagjes.
Ik heb ondertussen heel veel gelezen en gezien over taarten bakken, en webshops gevonden waar ik de spulletjes kan kopen enz.
Maar nu heb ik een aantal vragen, waarvan ik het antwoord nog niet kan vinden.
1. Is er een korte duidelijke uitleg over het gebruik van de verschillende tools? waarvoor gebruik je bijvoorbeeld icing, embossers en cutters?
Ik kom dus een heleboel dingetjes tegen, wat er allemaal heel leuk uit ziet overigens, maar dan vraag ik mij vaak af, wat kun je er mee? waar dient het voor?
2. Zijn ingredienten goed houdbaar? Ik ben van plan om meerdere zakjes mixen aan te schaffen om te oefenen met taarten bakken, maar ik weet niet hoeveel ik daarvan zo snel gebruik.
Zijn bijvoorbeeld de icings en decoratie materialen goed houdbaar?
Is fondant goed houdbaar?
3. Wat zou een beginner zeker moeten aanschaffen als ''basispakketje''?
ik heb heel veel verschillende gereedschappen gezien en ik ben zo in staat om van alles in ieder geval 1 te kopen. Maar omdat ik mijn spulletjes langzaam bij elkaar moet verzamelen vraag ik wat de basis gereedschappen zijn om een simpele taart te bakken.
Ik heb nog veeeel meer vragen, maar ik wil eigenlijk ook veel zelf ontdekken en vinden dus ik houd het bij deze 3 vragen. Dit waren echt brandende vragen!
Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven op mijn vragen.
Alvast bedankt!