1

Onderwerp: Botercreme

Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik maak normaal gewoon boter creme
met roomboter en poedersuiker, dit keer heb ik een zak gehaald
van boter creme mix is geschikt voor te decoreren maar ook om af te smeren, alleen moet je extra boter bij toevoegen 50 gr ong als ik me niet vergis.

Wie heeft deze ooit gebruikt? En is die fijner?

2

Re: Botercreme

Niemand?

3

Ik gebruik 1:1 botercreme (dus evenveel boter als poedersuiker) om mee af te smeren. Daar zit geen water bij dus smelt je fondant niet zo snel.
Botercrememix meng ik met een lekker smaakje, of met koekkruimels of met wat je ook lekker vindt en dan gebruik ik als vulling.
Groetjes Corinne.

4

Ik gebruik ook de 1:1 voor afsmeren. Ik maak alles zelf, dus weet niet hoe de botercreme uit een zakje smaakt.

5

ik vind de botercrememix hartstikke lekker, zo op zichzelf of met wat patidess smaakje erdoor ! Deze gebruik ik om te vullen, de 1-1 gebruik ik alleen om af te smeren.

Groetjes, Conny

6

Ik vind de mix ook enorm lekker.
Maar merkte wel, dat toen ik geen mix meer had en dus 1:1 botercreme maakte, dit beter en strakker afsmeerde.

I may not be perfect, but i'm always me

7

Ik heb uiteindelijk zelf de botercreme gemaakt om af te smeren. Ik ben nog niet zo bekend met die zakjes, dus ik ben nog veel aan het leren,
vooral qua vulling.

8

bc 1:1 gebruik ik ook alleen om mee af te smeren. Word de taart superstrak van in tegenstelling tot de mix, vind ik. De mix gebruik ik alleen om mee te vullen  :9