1

Onderwerp: Eerste poging tot orchidee!

Dankzij de super How to van Eline25 heb ik me eraan gewaagd een orchidee te proberen maken.

Bij de bestelling van de uitstekers had ik een klein foutje gemaakt en die kleine maat voor cupcakes besteld. (Domme ik O-) ) Maar goed, daar moest ik het dan maar mee doen. De veiners waren niet in voorraad dus die zitten nu in m'n virtuele mandje voor volgende keer.   
ik heb een beetje geprobeerd om nerfjes te maken met de tools die ik heb. Was een beetje zoeken want het is de eerste keer dat ik met eigenlijk alles werkte (tools, flowerpaste, uitstekers, dustpoeders, flowertape,...) Het rechtse grote blad is wat mislukt. Ik had oorspronkelijk nog een blaadje gemaakt met nerfjes zoals het linkse blad maar daar was een stukje van afgebroken....   
Genoeg gebabbeld, hier is het resultaat!

http://i1229.photobucket.com/albums/ee465/Michelle_Tinck/Home%20made/DSC00543.jpg

Ben toch wel tevreden met het resultaat.
Feedback is altijd welkom hoor!  :Y

2

Re: Eerste poging tot orchidee!

Ik vind het knap hoor. Net echt!!

Schijnt de zon niet, stiekem schijnt ie toch!!

3

Voor de eerste keer is hij prachtig! Probeer hem de volgende keer iets dunner te maken... Leuk om te doen he...

groeten, Bianca
TAART in huis

Knap voor de eerste keer , ik zou je wel een tip geven als het mag.
Probeer je bloemen ALTIJD zo dun mogelijk te maken,
Dan kan je ze haast niet van een echte onderscheiden.

Veel succes, en ik help je gaag als je vragen heb,

Fijn weekend,
Tania Ataoellah-Henriquez

Suikerbloemen leren maken?
“Sweet decorative sugar flowers, is a gift for every occasion at the www.thesweetestsin.nl.”

Dankjewel voor de tips!
Jullie hebben helemaal gelijk hoor dat ie volgende keer wat dunner moet. Het was alleen een beetje zoeken omdat ik geen plankje vond waarmee ik het midden iets dikker kon houden om de draad makkelijk in te krijgen.

Het is inderdaad verslavend! Zeker als het eindresultaat er nog goed uit ziet!  ;)

6

als je geen plankje hebt kan je ook een rolletje maken en dan telkens vanuit het midden uitrollen en draaien. je laat dan een klein middenstukje wat je niet uitrolt en zo krijg je een dikker gedeeltje. pfoe dat valt niet mee om het duidelijk te omschrijven dus hoop dat je het een beetje begrijpt

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

Ik leer  mijn cursisten  met de goedkope IKEA mat werken:)

Suikerbloemen leren maken?
“Sweet decorative sugar flowers, is a gift for every occasion at the www.thesweetestsin.nl.”