1

Onderwerp: Chocolade hartjes, waar te koop?

Ik zoek chocola in de vorm van een hart en plat niet al te groot 3 cm ong. Alleen ik kan het nérgens vinden...
Filigraan zou nog beter zijn maar dat kan ik al helemaal nergens vinden.
Dus iemand misschien suggesties?

Re: Chocolade hartjes, waar te koop?

wat bedoel je? filigraan is van papier toch?

als je de opgerolde manier bedoelt, dat kan je misschien proberen met chocolate leather, recept staat ergens hier op de site.

I never met a calorie I didn't like....

owh, nee ik dacht dat dat was wat je wel is op gebakjes ziet dat het dan uit allemaal lijntjes bestaat (lastig uit te leggen)

Chocolade leather heb ik ooit gedaan alleen dat was echt een ramp...

4

Er is een website waar je van alles kunt kopen voor "taart en chocolade". vul dit in in de adresbalk met .nl erachter en je komt er.....daar hebben ze een en ander aan chocolade spulletjes....

beginneling, mijn eerste taart is heel goed gelukt! MIjn 2e ook...nu bezig met nr 3! Hoezo taarten zijn verslavend?

5

je bedoeld die opengewerkte chocolaatjes die je vaak op slagroomtaarten ziet zeker??

ik had een rood doosje destijds uit de supermarkt, daar zaten 1 of 2 modellen in, maar geen hartjes. weet merk ook niet, ik dacht droetker,maar op hun site staan ze niet, dus misschien toch een ander merk.

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

6

kijk eens op hellema chocolade en dan specialiteiten garnering. die dingetjes bedoel je toch? kan tot nu toe niet hartjes ervan vinden

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

7

beetje chocolade smelten en zelf maken??

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Bij hellema zie ik geen plaatjes?! Dus ik weet niet of ik dat bedoel :$

@
Ja dat wilde ik ook doen alleen ik heb geen siliconen meer om een mal te maken...

9

als je een pas van Makro of Sligro hebt zou je daar kunnen kijken. Sligro heeft ze zeker, weet alleen niet of ze ook in hartvorm zijn. Makro weet ik niet zeker...

10

zoiets:
www.guenthart.nl/nl/TAART-DECORATIE/Taartendecoratie/Decoratie-in-chocolade/11/

Liefs, Zanoni

11

gevonden :)

.guenthart.nl/nl/TAART-DECORATIE/Taartendecoratie/Decoratie-in-chocolade/11/

http://www.guenthart.nl/out/emcustom/2/pictures/z1/schoko-filigran-herzen-geburtstag-2348.jpg

Liefs, Zanoni

Ik heb er gevonden bij guenthart.nl maar dat is wel voor bedrijven en ondernemers..dus weet niet of je daar iets aan hebt?

Dr. Oetker heeft ook een pakje waar ook een soort van hartjes in zitten.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.