1

Onderwerp: Okay, het is officieel:

Ik ben een boetseerramp!

Ik heb gister uitgebreid de tijd genomen voor het project 'Kika de Beer' uit de Mjam Taart van winter 2011. En zelfs met een duidelijke beschrijving en stap voor stap foto's lijkt het in de verste verte niet op wat ik hoopte.
Man en kids (en een vriend van de oudste) vonden hem lief, maar ik vind t nauwelijks op een beer lijken :(
Het plukken bijv dat zo eenvoudig wordt beschreven heeft bij mij totaal niet het resultaat van het voorbeeld uit de Mjam. Zucht...
Nu maar hopen dat jullie tips hebben voor mij :)
Wat ik zelf al bedacht had: Het lijfje hoger maken en dunner aan de bovenkant zodat hij wat meer een nek krijgt en de armen niet zo laag hangen. En dan het hoofd er later opzetten (als het lijfje wat uitgehard is)

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/403214_345590758804901_100000619402253_1211105_480217038_n.jpg

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

2

Re: Okay, het is officieel:

Ziet er wel uit als een beer hoor!
Mooi gedaan! Ik doe het je in ieder geval niet na!

Trouwens, ik heb je een mail gestuurd. Hoop dat hij dit keer is aangekomen?

..*Heerlijk aan het bakken*..

:lol:  :lol:  :lol:

het valt wel mee toch? alleen zijn ogen..... een beetje space... alsof ie iets gebruikt heeft :+

misschien alleen een klein zwart bolletje ipv bruin en zwart?

I never met a calorie I didn't like....

ik vind hem cute..

is t trouwens de foto of is dat armpje langer?

voor de rest inderdaad zn ogen maar dat snoetje vind ik liefffff

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

nee, ook het armpje volgens mij...

I never met a calorie I didn't like....

Belletain schreef:

Ziet er wel uit als een beer hoor!
Mooi gedaan! Ik doe het je in ieder geval niet na!

Trouwens, ik heb je een mail gestuurd. Hoop dat hij dit keer is aangekomen?

Ik heb je mailtje gehad! Mail je vnv terug :)

pennyroyaltea schreef:

ik vind hem cute..

is t trouwens de foto of is dat armpje langer?

voor de rest inderdaad zn ogen maar dat snoetje vind ik liefffff

Pff die ogen...
Naja.
De linkerarm (anatomisch, dus op de foto rechts) heb ik iets verder naar achter gelegd, maar is net zo lang als de andere...

8

Ik vind het een erg schattig en duidelijk beertje! Het doet me een beetje aan een ouderwets teddybeertje denken... Ik zou de oogjes van een kleur maken of misschien wat boller, net als echte glazen knuffelbeer oogjes.

Gr.
Sandra

nou vind hem echt super schattig !!!

www.sweettableshop.com
Hipperdepip Taartshop gaat samen met Sweet Table Shop  flinke uitverkoop taartspullen in de webshop !

10

owww, het is net mijn knuffeltje van vroeger... bringsbackoldmemories

11

Ik kan ook niks schrijven dan weet ik zeker dat t niet verkeerd opgevat wordt... :x

Maar ik heb serieus de slappe lach! Met tranen en al!

Ik ben heel visueel ingesteld en ik houd wel van een beetje zwarte humor.

Ik ben niet gemeen maar als iemand verteld hoe ie is gevallen ben ik de eerste die in de lach schiet, niet vervelend bedoeld maar ja, t gebeurd. :+

Zo ook bij jouw titel ...nee, niet bij de topic titel maar de eerste zin boven aan t bericht en vervolgens de uitleg.

En dan taartenprinsesje die zegt dat t lijkt alsof ie aan t spacen is.
En ook nog dat armpje wat te kort lijkt vanuit deze hoek gezien.

Ik lach me helemaal rot hier!  :lol:  :lol:  :lol:

Die beer kijkt ook echt alsof ie zelf ook helemaal niet blij is met t feit dat ie bestaat. Proest.

Maar ik zeg BEER want jawel, het lijkt zeker op een beer en ik vind de vacht ook goed gelukt!

Ik ben ook geen boetseer wonder dus ik wil helemaal niemand de grond in trappen dus begrijp me niet verkeerd a.u.b :nooo

Ik dacht misschien kan ik mijn lachbui toch even delen want ik denk dat jij ook wel humor hebt... gezien de titel/eerste zin en je rijbewijstaart met de auto die tegen de boom aan zit gedrukt, haha! :thumb:

Dus ik vind je beer leuk en je geeft zelf al aan hoe t anders zou kunnen dus vanuit hier alleen maar een hoop positiviteit hoor  ;)

Groetjes!

Zitatje schreef:

Ik kan ook niks schrijven dan weet ik zeker dat t niet verkeerd opgevat wordt... :x

Maar ik heb serieus de slappe lach! Met tranen en al!

Ik ben heel visueel ingesteld en ik houd wel van een beetje zwarte humor.

Ik ben niet gemeen maar als iemand verteld hoe ie is gevallen ben ik de eerste die in de lach schiet, niet vervelend bedoeld maar ja, t gebeurd. :+

Zo ook bij jouw titel ...nee, niet bij de topic titel maar de eerste zin boven aan t bericht en vervolgens de uitleg.

En dan taartenprinsesje die zegt dat t lijkt alsof ie aan t spacen is.
En ook nog dat armpje wat te kort lijkt vanuit deze hoek gezien.

Ik lach me helemaal rot hier!  :lol:  :lol:  :lol:

Die beer kijkt ook echt alsof ie zelf ook helemaal niet blij is met t feit dat ie bestaat. Proest.

Maar ik zeg BEER want jawel, het lijkt zeker op een beer en ik vind de vacht ook goed gelukt!

Ik ben ook geen boetseer wonder dus ik wil helemaal niemand de grond in trappen dus begrijp me niet verkeerd a.u.b :nooo

Ik dacht misschien kan ik mijn lachbui toch even delen want ik denk dat jij ook wel humor hebt... gezien de titel/eerste zin en je rijbewijstaart met de auto die tegen de boom aan zit gedrukt, haha! :thumb:

Dus ik vind je beer leuk en je geeft zelf al aan hoe t anders zou kunnen dus vanuit hier alleen maar een hoop positiviteit hoor  ;)

Groetjes!

Dank je wel ;)
Ik houd zeker wel van humor...
Al kon ik wel janken toen deze beer af was.
Thanks allemaal voor de lieve complimenten!

13

Hoi Petra,

Toch is ze leuk  :Y  :Y  :Y  zo zie je maar weer dat het ondanks een goede how to nog niet meevalt

Over die van mij ben ik ook niet tevreden laat je deze even zien, gedeelde smart is halve smart zullen we maar zeggen

http://www.mijnalbum.nl/Foto-FWRXJZ6R.jpg

We blijven oefenen  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Taart groetjes Ellen