Onderwerp: Brush Embroidery Valentine Hearts
Voor de Valentijn-workshoppers morgenavond

Bedankt voor het kijken!
Groetjes, Wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brush Embroidery Valentine Hearts
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor de Valentijn-workshoppers morgenavond

Bedankt voor het kijken!
wow zeg! wat mooi! Hoe heb je dat nou gedaan?
Ze zijn echt heel mooi geworden!
Ik denk dat ik dit weekend ook maar eens koekjes moet bakken... 
prachtig!!!
leuk! ik ga het van de week ook proberen
Prachtig!!
Mooi zeg!!
erg mooi die donkere randjes 
Wat zijn ze mooi!
Super mooi maar hoe heb je die bloemen erop gemaakt?
Volgens mij zijn de bloemen gemaakt van dit filmpje
Volgens mij zijn de bloemen gemaakt van dit filmpje

Hier wordt je toch vrolijk van!! Prachtige koekjes. Mijn vraag: wat voor koekjes zijn het en waar heb je die egale bovenlaag van gemaakt? En die donkere randen? Is dat icing?? Ik bak eigenlijk nooit koekjes dus geen idee. Groetjes Thea
Hier wordt je toch vrolijk van!! Prachtige koekjes. Mijn vraag: wat voor koekjes zijn het en waar heb je die egale bovenlaag van gemaakt? En die donkere randen? Is dat icing?? Ik bak eigenlijk nooit koekjes dus geen idee. Groetjes Thea
Dankjewel!
Haha, ik moet wel lachen om die donkere randen. Die zijn er helemaal niet
Dat komt denk ik door de flitser
De koekjes zijn gemaakt met het recept van Peggy Porschen.
200 gram boter, 200 suiker, 1 ei, 400 gram bloem, vanille. Alle decoratie is gemaakt van Royal Icing.
Theatje schreef:
Dankjewel!
Haha, ik moet wel lachen om die donkere randen. Die zijn er helemaal nietDat komt denk ik door de flitser
![]()
De koekjes zijn gemaakt met het recept van Peggy Porschen.
200 gram boter, 200 suiker, 1 ei, 400 gram bloem, vanille. Alle decoratie is gemaakt van Royal Icing.
Dank je wel!
Super 
Nice! mooie intense kleuren ook!
Echte sweethearts!!
Zoete groet,
Mandy
Wauw, die ga ik ook eens proberen.
Heel mooi gedaan
Bedankt voor de link. Zag er makkelijk uit, maar volgens mij is het een stuk moeilijker dan het lijkt vooral om het zo mooi te krijgen
Hier gaat het van kriebelen, zal ik dan toch maar eens beginnen aan koekjes 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Brush Embroidery Valentine Hearts