1 Laatst bewerkt door nanda33 (09-02-2012 20:34)

Onderwerp: Mijn allereerste bestelling!

Aangezien ik al mijn taartjes ook even op facebook post;-) , kreeg ik het verzoek van een kennis om een taartje te maken voor de geboorte van haar kleinzoon! Ik vond hem zelf aardig gelukt! de bovenste laag is gevuld met banketbakkers room, en de onderste laag met bastogne en aarbeien slagroom! Jammer dat ik hem zelf niet kon opeten...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-D6YVJ3GK.jpg

nog even een close up van de baby! (zo schattig!)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-KQBRVWYU.jpg

2

Re: Mijn allereerste bestelling!

Erg leuk gedaan hoor!!!  :Y Waar heb jij die mold vandaan?? Ook van deze webshop??
Ik vind €12,95 zo duur :( en ben bang dat ik hem bijna nooit ga gebruiken...

Cake Pop standaard nodig? €12,50 Bestel hier

3

mooi hoor!!

4

eva135 schreef:

Erg leuk gedaan hoor!!!  :Y Waar heb jij die mold vandaan?? Ook van deze webshop??

Ja hij kom idd uit deze webshop. Ik heb ook heel erg zitten twijvelen  of ik hem zou kopen. Maar ik heb inmiddels al 2 babytaartjes gemaakt waar ik hem op heb gedaan en er zit er ook nog 1 aan te komen waar ik hem op wil doen. Heb dus gelukkig geen spijt! Oh, en ik vond het zooooo leuk toen ik hem voor de eerste keer maakte. Ik stond echt versteld van alle details! Haha! Net echt!

5

nanda33 schreef:
eva135 schreef:

Ja hij kom idd uit deze webshop. Ik heb ook heel erg zitten twijvelen  of ik hem zou kopen. Maar ik heb inmiddels al 2 babytaartjes gemaakt waar ik hem op heb gedaan en er zit er ook nog 1 aan te komen waar ik hem op wil doen. Heb dus gelukkig geen spijt! Oh, en ik vond het zooooo leuk toen ik hem voor de eerste keer maakte. Ik stond echt versteld van alle details! Haha! Net echt!

hihih idd, dat heb ik dus ook ik twijfel maar ik denk dat ik hem idd toch ook ga aanschaffen, ik ga zaterdag lekker naar Veenendaal touren en lekker snuffelen in de leukste winkel van Nederland ;)

Erg leuk gedaan, mijn zus moet bevallen over 3 maanden dus ik ga hem sowieso 1x gebruiken ;)

Cake Pop standaard nodig? €12,50 Bestel hier