1 Laatst bewerkt door sweetheart88 (08-02-2012 21:51)

Onderwerp: Pme les 1 en paars hart

Afgelopen maandag mijn eerste PME les gehad, ik wilde eigenlijk oranje maar zo slim als ik ben keek ik alleen naar het stickertje wat op het flesje stond (ja ik weet het dat je dat eigenlijk niet moet doen ) en toen kwam er een zalm roze kleur uit, die ik overigens ook wel schattig vond!
Ik had s'avonds een echo waarbij we het geslacht van de kleine als het goed is zouden zien dus ik zei "Als het een meisje wordt dan maak ik deze taart af als baby taart "
Het was geen meisje, het was duidelijk een jongen maar ik vond de kleur zo schattig dat ik er toch een baby op wilde!
De eerste les bestond uit o.a crimpen en frillen, helaas is het niet goed te zien dat ik 2 laagjes heb, ik had beter op de onderste laag wit kunnen doen en op de bovenste roze en de witte iets hoger moeten doen, maar dat is achteraf (wel een les voor de volgende keer ) het taartje heb ik thuis af gemaakt..

http://i40.tinypic.com/ofzomv.jpg

En afgelopen zaterdag had ik iemand die een harten taart had besteld, graag paars met zilvere letters en het kussen print erop... Ik was alleen zo beroerd (de avond van te voren nog flink ziek geweest ) maar gelukkig is het toch best goed gekomen!

http://i40.tinypic.com/qot3ib.jpg

2

Re: Pme les 1 en paars hart

Mooie taartjes en je babytaart is schattig!

3

Leuk!  :Y

Bedankt!

5

Gefeliciteerd met je zwangerschap ;-)

En mooie taartjes hoor, en ondanks je ziek zijn is je hart erg mooi geworden! (was je misselijk?)

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

Gulay, ik was vrijdagavond ineens niet goed, heel trillerig, zweterig, misselijk en het kwam er van 2 kanten uit  :o  dus denk een kort griepje ofzo? De dag erna nog erg beroerd geweest maar gelukkig bleef alles erin..

7

Oh gelukkig maar dat je je snel beter voelde, en geen erge zwangerschaps misselijkheid had! Maar toch petje af dat je dan nog zo'n mooie taart weet te maken ;-)

••   Leef je leven zoals je hem in je dromen droomt   ••
    hayallerini rüyalarında yapmak gibi bir hayat yaşamak

Gulay schreef:

Oh gelukkig maar dat je je snel beter voelde, en geen erge zwangerschaps misselijkheid had! Maar toch petje af dat je dan nog zo'n mooie taart weet te maken ;-)

Bedankt :)
Ennuh van extreme misselijkheid weet ik alles :s helaas bij onze dochter wel gehad tot aan ziekenhuis opnames aan toe..

leuke taartjes!

En gefeliciteerd met je zwangerschap, een zoontje dus! Leuk, leuk leuk  :D

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

10

Mooi geworden hoor. En je PME taartje is erg schattig geworden met het baby'tje er bovenop!