Re: [HOWTO] rozencake-pop
Ik vind ze echt super. Ik denk dat ik ze voor mijn verjaardag ga maken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] rozencake-pop
Ik vind ze echt super. Ik denk dat ik ze voor mijn verjaardag ga maken.
wat leuk gedaan!!!
Simpel, maar o zo mooi.
Ben ze aan het maken voor de juffen voor mijn dochter, maar het lolliestokje blijft erdoor heen gaan. Iemand een idee hoe je dit kunt voorkomen?
balletjes draaien. lolliestokje in gesmolten choco dippen en in het balletje steken. 20 minuutjes in de vriezer en vervolgens bekleden.
wauw wauw wauw...!! prachtig
wauw, heb hem snel opgeslagen (als je dat goed vindt) echt goed idee en duidelijk uitgewerkt!
is echt goed te volgen.bedankt
Prachtig, te zonde om te eten
Vergeet eigenlijk altijd in deze rubriek te kijken, maar jeetje, dit had ik eerder willen zien! Supermooi en heldere uitleg, dank!
Echt heel mooi! Ik vind alleen die cake pops (die ik gemaakt heb) zo vet en niet echt lekker
Echt heel mooi! Ik vind alleen die cake pops (die ik gemaakt heb) zo vet en niet echt lekker
Ik maak altijd cakepops van chocoladecake met bc en caramelpatidess. Heeeerlijk en zeker niet vet.
Serina schreef:Echt heel mooi! Ik vind alleen die cake pops (die ik gemaakt heb) zo vet en niet echt lekker
Ik maak altijd cakepops van chocoladecake met bc en caramelpatidess. Heeeerlijk en zeker niet vet.
Hoeveel bc gebruik jij dan in verhouding met de cake?
leonietje schreef:Serina schreef:Echt heel mooi! Ik vind alleen die cake pops (die ik gemaakt heb) zo vet en niet echt lekker
Hoeveel bc gebruik jij dan in verhouding met de cake?
Dat doe ik eigenlijk op gevoel. Niet in 1 x een grote schep bc erbij maar steeds een klein beetje en proeven maar...
Hier ook nog even een "blonde" vraag.
Ik lees altijd dat fondant hard wordt, is het dan nog wel lekker??
Ik heb tot nu toe alleen nog marsepein gebruikt en van die amerikaanse icing (bbrrr wat zoet).
Vandaar mijn vraag. Ze zijn prachtig maar is het ook lekker?
Als fondant uithardt smaakt het nog hetzelfde hoor. Er zijn sowieso verschillende soorten fondant, kijk maar eens in de shop. Rozenpops zou je ook wel met marsepein kunnen maken, maar dat krijg je niet zo dun.
miss een domme vraag, maar hoe maken jullie de cakeballetjes?
miss een domme vraag, maar hoe maken jullie de cakeballetjes?
zie dit topic... http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=17249
Ikzelf maak ze met chocoladecake en bc met caramel.
Met dank aan deze how to, heb ik ze vorige week ook geprobeerd.
En ze zijn super.
Wat gaaf dat je deze howto wilde delen.
Oeh, wat zijn deze leuk... En meteen een excuus om de babycake-maker uit te testen die ik gisteren binnen heb gekregen...
supergoeie how-to. Daar hebben we weer wat aan!
echt heel gaaf... ga ik zeker eens proberen...
ziet er goed uit ga ze zker uitproberen
Prachtig! Bedankt voor de duidelijke how to, ik ga het zeker eens proberen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Sjablonen, Patronen & Howto's » [HOWTO] rozencake-pop