1

Onderwerp: Cakepops welke bakvorm?

Ik hoop dat het op de juiste plek staat.

Is er ook een gewone bakvorm voor het maken van cakepops?
Dus geen Inventum cakepop machine, maar bakvorm-platen.

Plan is om de twee helften van het ronde balletje dmv lekkere vulling samen te voegen tot 1 balletje.

Bestaan hier een bakvormen voor?
Zou fijn zijn als het ook nog klein in diameter is.
Hier willen ze veel soorten proeven, vandaar de kleine diameter  :)

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

2

Re: Cakepops welke bakvorm?

Geen idee, dat zou wel heel handig zijn.
Ik lees even mee.

..*Heerlijk aan het bakken*..

3

http://www.deleukstetaartenshop.nl/bakv … -2627.html

Ik heb deze Wilton vorm thuis, en heb hier al wel eens balletjes mee gebakken. Ze moesten wel wat op maat gesneden worden. Maar ik kon ze daarna aan elkaar plakken met vulling en ik heb ze dan met marsepein bekleed.
Je kan volgens Wilton ook je pops hierin bakken met stokje en al, maar dan worden ze niet bolvormig.

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com

4 Laatst bewerkt door coconuts (09-02-2012 10:51)

ja hoor dat zijn bake pops kijk maar eens

ze zijn van tommy teleshopping

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Toevallig heb ik gisteren een teleshopping reclame gezien waar ze zo'n silliconen bak vorm aanprezen. Kostte € 24,95 en dan krijg je er ook stokjes bij  :)
Met handige gaatjes onderin zodat je de pops daarin kunt laten drogen als je ze versierd hebt.
Is dat misschien wat je bedoelt?

Groetjes,
Annemiek

6

Marie-Popo schreef:

Ik heb deze Wilton vorm thuis, en heb hier al wel eens balletjes mee gebakken. Ze moesten wel wat op maat gesneden worden. Maar ik kon ze daarna aan elkaar plakken met vulling en ik heb ze dan met marsepein bekleed.
Je kan volgens Wilton ook je pops hierin bakken met stokje en al, maar dan worden ze niet bolvormig.

Op de foto lijken ze de vorm van negerzoentjes te hebben. Vergis ik me?  En zijn ze wel rond?  Is het een 1 haps maat of groter?

Ik bak en kook, gluten en tarwevrij

7

ireen123 schreef:
Marie-Popo schreef:

Op de foto lijken ze de vorm van negerzoentjes te hebben. Vergis ik me?  En zijn ze wel rond?  Is het een 1 haps maat of groter?

Het is idd een negerzoenachtige vorm. Maar als je 2 bovenkantjes afsnijdt, en tegen elkaar plaatst, heb je wel een bolletje!

Een dag zonder iets nieuws geleerd te hebben, is een dag niet geleefd!
Brengen jullie ook eens een bezoekje aan mijn blogspot: www.cakechiqueboutique.blogspot.com