1 Laatst bewerkt door PetravanHarten (09-02-2012 08:42)

Onderwerp: Wat slecht van mij!

Laat ik me ruim een half jaar inspireren door jullie, val jullie lastig met foto's van mij en mijn gezin en niet te vergeten van mijn creaties die het nog lang niet halen bij de meeste kunstwerken die hier voorbij komen en dan stel ik mezelf niet voor!!!
Sorry  :o

Goed, bij deze dan.
Mijn naam is Petra en ik ben 26 (geb. in 1985) en ik woon in Meppel samen met mijn man en 4 kids (2 van mijn man (16 en 13 jaar) en 2 van mij (6 en 5 jaar))(voor foto's zie het topic: hoe zie je er uit). Sinds de 6e verjaardag van mijn dochter (mei 2011) ben ik besmet met het marsepein- en fondantvirus ;) Bakken deed ik hiervoor al heel erg veel, maar dochterlief wilde een prinsessentaart. Sindsdien blijf ik bezig. Uitproberen, how to's, experimenteren met vullingen etc. etc.
Liefste compliment dat ik tot nu toe heb gekregen is van mijn stiefdochter. Zij is nu 13 en zei een paar weken geleden: "Je bent nu al zo goed! Als ik ga trouwen (!) ben jij de beste taartenbakker. Heb je het dan alsjeblieft niet te druk om een bruidstaart voor mij te maken?"  :o
Ik vind het zo lief! (al legt het natuurlijk ook een bepaalde druk op mijn schouders :P)
Ik blijf dus vooral veel oefenen en tips en inspiratie opdoen alhier. Superbedankt voor alles wat jullie delen  :thumb:

Groetjes,

Petra

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

2

Re: Wat slecht van mij!

:D da's pas een compliment zeg  :Y  :thumb:

alsnog welkom dan maar ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Thanks!

A true creation is a creation made by heart ♥
Created By Heart op Facebook

4

Welkom op het forum en veel bakplezier!

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com