1

Onderwerp: Voor een chirurg

waar mijn man inmiddels al ruim twee komt. Hij heeft twee jaar geleden zijn pols gebroken en is inmiddels al vijf keer geopereerd. De laatste keer in Maastricht waar hij een polsprothese heeft gekregen. Inmiddels werkt hij niet meer. De chirurg waar we dus al al die tijd komen is echt een menselijke dokter. Hij is zeer begaan en belt zelfs af en toe op hoe het met hem gaat. Reden voor een taartje. De kleuren groen en blauw zijn de kleuren van het ziekenhuis met in het midden het logo.
Gevuld met tropische vruchtenvulling, banketbakkersroom en slagroom.

http://6.media.hyves-static.net/1468897589/6/a24Z/0/img1468897589.jpeg

Groetjes Monique

2

Re: Voor een chirurg

Jeetje wat een verhaal. Maar ontzettend lief dat je een taartje maakt voor de arts. En hij lijkt op dr Phil! :lol:

Mooie strakke taart!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

3

Leuke taart en, in mijn ogen, een heel leuk gebaar naar de chirurg toe!

4

Wat een mooie taart en inderdaad mooi gebaar!

5

och wat ontzettend attent zeg. En wat vond de dokter ervan?

6

Mooi verhaal met een mooie taart !!
:thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

Oh wat lief van jullie! bewondering alom.... denk niet dat ik het zou kunnen, wordt in mei voor de vierde keer aan mijn heup geopereerd maar geloof niet dat er voor de dokter een taartje in het verschiet zit....

8

Wat een ontzettend leuke taart, wat vervelend voor je man dat de pols nooit goed geheeld is.

9

muffinandmore schreef:

Oh wat lief van jullie! bewondering alom.... denk niet dat ik het zou kunnen, wordt in mei voor de vierde keer aan mijn heup geopereerd maar geloof niet dat er voor de dokter een taartje in het verschiet zit....

verdient hij een taartje in zijn gezicht? :)

Nou dat is een mooi gebaar ! Mooie taart ook, goed geboetseerd !
:thumb:

11

Grappig doktertje zeg!!! En ik denk inderdaad niet dat dokters heel veel taartjes krijgen haha

12

Keileuk! Wat leuk geboetseerd!! Heb ik nog nooit geprobeerd. Inspireert zeker :).

13

Vanmorgen dus de taart aangeboden. De dokter was blij verrast. Hij had nog nooit een taart gekregen van een patient en zeker niet zo'n mooie zei hij.

Maar wat denken jullie, vanmiddag heeft mijn zoon zijn pols gebroken tijden de gymles. Drie weken gips. Hopelijk loopt het beter af als bij mijn man. Maar kinderen zijn flexibel.

Groetjes Monique