1 Laatst bewerkt door Eve-licious (22-07-2014 13:23)

Onderwerp: [FEEDBACK] Eerste puzzelplaatje, Blond Amsterdam!

Ik ben in totaal wel 1,5 dag met het puzzelplaatje alleen bezig geweest! Maar ik wilde het ook zo graag goed doen!! Ben ontzettend benieuwd wat jullie van het plaatje en taartje vinden. Je mag echt je ongezouten mening geven!! Wil graag nog verbeteren en verbeteren.

De gele parelrand is goud gepoederd, maar is op de foto niet heel goed te zien. De taart is gevuld met twee keer Mona Luchtig Toetje Kwarktaart Citroen. Ik vond het erg lekker fris. Moet nog wel meer gaan experimenteren met vullingen.

Leuk dat je even komt kijken! Liefs, Evelien

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/v/t1.0-9/431391_3200514608941_702444934_n.jpg?oh=cbd20388d230efab73579fac2276a9b7&oe=543CE29C&__gda__=1412885844_31a34e7b58709cb62aa6b603d0c7cee9

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/427488_3200518969050_161782686_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/403087_3163422361658_219216518_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/432176_3163423121677_2080311133_n.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Eerste puzzelplaatje, Blond Amsterdam!

Prachtig! Waar heb je de zwarte randjes mee gedaan?

3

Mijn ongezouten mening....?  :thumb:  :9  :D

4

Prachtig gedaan, als of je het al jaren doet!

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

5

wat een prachtige taart.
super blond taartje :Y

6

mijn mening : Mooi!

7

Lizaa schreef:

Iddd super gaafff!! Dit vraag ik mijzelf nou ook al een tijdje af bij al die taarten zie ik idd zo'n mooie zwarte rand hoe maak je die toch??

Cake Pop standaard nodig? €12,50 Bestel hier

8

Ik vind hem erg mooi gelukt!
Ik had alleen zelf misschien de grote outlines deze maat zwarte rand gedaan en de kleinere outlines (gezichtje, armen lijntjes in het haar) met een wat dunner zwart lijntje gedaan. Maar kan goed dat dat niet mooi is hoor! Hihi.
Ik hoop dat ik ooit zulke mooie puzzelplaatjes kan maken, knap!

9

Het is een prachtige taart. Heel mooi! :Y  Ik zou er zeker niets meer aan doen, anders is het te druk. Zelf zou ik de grote strik en de roos [ ook zijn ze heel mooie ] weglaten.

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

10

eva135 schreef:
Lizaa schreef:

Iddd super gaafff!! Dit vraag ik mijzelf nou ook al een tijdje af bij al die taarten zie ik idd zo'n mooie zwarte rand hoe maak je die toch??

Dames,
Dat doe je met een sugarcraft gun. Een echte aanrader! Je maakt er mooie randjes mee of andere dingen!

De taart zelf is geweldig!! Ik ga me binnenkort er ook maar eens aan wagen!

11

In een woord: TOP!

Groetjes, Krista

12

Corinne1981 schreef:

Ik vind hem erg mooi gelukt!
Ik had alleen zelf misschien de grote outlines deze maat zwarte rand gedaan en de kleinere outlines (gezichtje, armen lijntjes in het haar) met een wat dunner zwart lijntje gedaan. Maar kan goed dat dat niet mooi is hoor! Hihi.
Ik hoop dat ik ooit zulke mooie puzzelplaatjes kan maken, knap!

Inderdaad een idee van de lijntjes. Heb het overwogen. Toch niet gedaan en allemaal dik gehouden.. Misschien volgende keer testen. Dankjewel voor jullie leuke reacties allemaal! X

13

madebyanke schreef:

Het is een prachtige taart. Heel mooi! :Y  Ik zou er zeker niets meer aan doen, anders is het te druk. Zelf zou ik de grote strik en de roos [ ook zijn ze heel mooie ] weglaten.

Leuk om te horen dat jij de rest eigenlijk al 'af' vond. Misschien was het toen ook wel goed inderdaad. Vanwege de onderbreking in mijn rand vond ik het jammer als je daar van voor tegenaan keek. Daarom wilde ik die strik er voor leggen.

14

Een superleuke blond :thumb:

15

Ik vind 'm super en zelfs zo super dat ik 'm heb opgeslagen als inspiratie ( als het mag).
Je mag echt trots op je werk zijn!

16

Wow, super mooi! Ik kan dus echt geen puzzelplaatjes maken. Bij mij buigt de marsepein teveel mee. Heb je dit van marsepein of fondant gemaakt? En heb je 't eerst uit laten harden of niet?

17

Heel knap gedaan  :thumb:

18

MWillemijn schreef:

Wow, super mooi! Ik kan dus echt geen puzzelplaatjes maken. Bij mij buigt de marsepein teveel mee. Heb je dit van marsepein of fondant gemaakt? En heb je 't eerst uit laten harden of niet?

Heb het plaatje van fondant gemaakt. Gewoon kleurtjes gekneed, uitgerold, figuurtje uit gesneden met een mesje en laten drogen op zo'n doorzichtig insteekmapje. Erg leuk om te doen!

19 Laatst bewerkt door Little Miss Viv (09-02-2012 12:19)

Erg leuk gedaan!  :thumb:

T leven is als n taart, t is aan jou wat je dr van maakt!

20

Super mooie taartje & ontzettend goed gepuzzeld.. Knap werk hoor!!

Beter verwend dan verwaarloosd
       "Esmee 11-12-2007"

21

Super netjes gedaan!! Het is duidelijk te zien dat je er veel tijd in hebt gestoken.  :thumb:  :thumb:

Ik heb dit plaatje voor mijn eigen verjaardagstaart gebruikt, dus ik weet uit ervaring dat het een hele lastige is.

~ Never waste a good crisis... ~

22

Eve-licious schreef:

Heb het plaatje van fondant gemaakt. Gewoon kleurtjes gekneed, uitgerold, figuurtje uit gesneden met een mesje en laten drogen op zo'n doorzichtig insteekmapje. Erg leuk om te doen!

Haha, 'gewoon'. :P Ik zal het nog eens met fondant proberen maar met marsepein lukt mij dit dus 'gewoon' niet! :s Dat is te flexibel en wiebelt alle kanten op waardoor het me niet lukt om een figuurtje netjes uit te snijden. Ik vind 3D makkelijker. :lol:

23

Hij is onwijs leuk !! Dit plaatje ligt al gemaakt in de vriezer en doe hem 22 feb op een taart :)

24

Ivy84 schreef:

Hij is onwijs leuk !! Dit plaatje ligt al gemaakt in de vriezer en doe hem 22 feb op een taart :)

Ben benieuwd naar jouw resultaat Ivy84!!  -x-

25

Echt super mooi! Ben altijd gelijk verliefd op Blond taarten, zo leuk!
Staat ook echt op mijn verlanglijstje om snel te maken.

When you're stressed you eat ice cream, cake, chocolate, and other sweets. Why? Because stressed spelt backwards spells is desserts.