1

Onderwerp: Cupcakes met een "tic"

Afgelopen weekend cupcakes gemaakt met grand marnier toef en malibu/ananas toef, héérlijk!
Zeker met de kou was het een lekker hapje  ;)

Op zich niets bijzonders, maar ik was wel tevreden over de toef, goed gelukt al zeg ik het zelf.

Nu weer nadenken over een volgend smaakje......

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s320x320/416812_163402937105201_100003064887339_220572_81679405_n.jpg

2

Re: Cupcakes met een "tic"

Dat is zeker een mooie toef! Leuk ook die zwarte paels die terugkomen in je papiertjes. Mooie fotooo!

Bij ons op de boerderij is het elke dag een feestje!
mama, boerin, bakken, tupperware

Ze zien er zeker mooi uit. Heb je de grand marnier en malibu gewoon toegevoegd aan je botercreme?

Groetjes van Cora

4

Prachtig en ze lijken me erg  :9 . Wat een mooie toef! Ik ga binnenkort een moccataart maken en heb nog nooit mooie toeven gemaakt. Graag tips en tricks.

Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van!
Liefs Ilona

5

zeeuwsmeisje schreef:

Ze zien er zeker mooi uit. Heb je de grand marnier en malibu gewoon toegevoegd aan je botercreme?

Groetjes van Cora

Ik heb ipv de gehele hoeveelheid water toe te voegen aan de botercrememix, slechts 1/4 water toegevoegd en de rest grand marnier. En bij de Malibu de hoeveelheid water vervangen door ananassap.

6

ilona1982 schreef:

Prachtig en ze lijken me erg  :9 . Wat een mooie toef! Ik ga binnenkort een moccataart maken en heb nog nooit mooie toeven gemaakt. Graag tips en tricks.

Ik heb een aantal toeven bekeken op you tube. Daar werd ik wel wijzer van.
Het lijkt moeilijk, maar als je de feeling een beetje hebt, gaat het als een speer  :)