1

Onderwerp: Watermeloen vulling

Denken jullie dat watermeloen bc lekker zou zijn?
Ik heb nog watermeloenlikeur staan die zó lekker is dat ik dacht; daar moet ik een vulling van maken :9.
Geen idee of dat te pruimen is in combinatie met normaal biscuit, haha.
Ik vraag me alleen nog wel af wat een lekkere tweede vulling voor bij de watermeloen zou zijn.. De zoekfunctie wil mij geen resultaten opleveren :nooo.
Wat denken jullie dat lekker is in combinatie? Ik zat zelf te denken aan iets citroenigs, maar erg ver kom ik daar ook niet mee..

2

Re: Watermeloen vulling

http://www.ingredienten.nl/watermeloen

Hier staat dat het goed combineert met andere meloen of met munt (of olijfolie, maar dat lijkt me niks voor in een taart  :lol:  :lol: ). En ik las op een of ander forum dat iemand een smoothie op had van
watermeloen-aardbei-yoghurt-honing en dat die erg lekker was. Misschien is daar een smaakcombinatie van te maken.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

3

Klinkt erg lekker, meloen...
Ik lees even mee:)

Moshana's taarten, magie is niet ver te zoeken
www.facebook.com/moshanas.taarten

4

Haha, olijfolie lijkt me niet echt geslaagd nee. Balsamico ook niet :nooo. Yoghurt vind ik echt heel smerig, maar klinkt buiten dat wel best lekker erbij. Logisch toch..
Ik zit toch nog steeds met citroen in m'n hoofd.. Iets van een luchtige citroenvulling. Iemand anders nog ideetjes daarvoor? Of andere heerlijke combi's?
Reacties zijn meer dan welkom :Y!

5

Niemand meer ideetjes?