1

Onderwerp: waar pure chocosticks evt met smaakje

Wie kan mij vertellen waar ik pure chocosticks kan vinden, evt met een smaakje er in.

Heb de aldi, vomar, deen, deka en ah gehad maar nergens te vinden.
Geen jamin in de buurt.

groetjes Anneke, www.taartspeciaal.nl

Re: waar pure chocosticks evt met smaakje

Hoi,

Bij de A&H hebben ze deze wel hoor. Misschien niet bij jou in de buurt.
Je kunt het ook bij een snoepwinkel proberen. Die verkopen ook bijna altijd wel chocolade. Zeker nu Pasen er aan komt (duurt nog even...)

3

heb ze niet gezien bij de AH, heb t hele snoep/chocolade schap gehad en is niet echt een kleine AH.
ook geen snoepwinkel hier, zal morgen op de markt eens vragen bij de snoep kraam en anders naar de sligro in mn pauze vrijdag in de hoop dat ze daar iets hebben

4

nog iemand ze ergens gezien?

5

Ehmmm hier hebben ze ze wel bij de Appie....met koffie smaak...Enneh de Aldi heeft ze ook!!!.

6

jammer dat de assortimenten van de winkels zo verschillen,dacht ze ook bij de aldi te vinden maar helaas.

7 Laatst bewerkt door vanessa1982 (08-02-2012 21:18)

Ben reeds meerdere keren bij de Aldi binnengestapt, maar hier zeiden ze dat hij niet standaard in hun assortiment zit (alleen meestal tijdens feestdagen).

Ik weet inderdaad wel bij de Jamin. Wij hadden ze laatst zelf ook van het merk 'de Heer' (behoort tot Baronie), misschien hen een mailtje sturen welke winkels deze producten van hun verkopen?