1

Onderwerp: ricecrispietreats maken

Hoi allemaal,
Ik wil voor het maken van een 'viaduct'op een taart gebruik maken van ricecrispietreats... Nu kan ik de ricecriespies moeilijk vinden... Weet iemand of het ook met chocopos kan? dat zijn toch dezelfde dingen maar dan met een chocolaagje???
thanks
ps hoop dat ik in het goede topic sta, twijfelde tussen bakken en decoreren :)

Re: ricecrispietreats maken

Kan je helaas niet helpen met je vraag over de rice crispies.
Maar wel als je twijfelt over het juist plaatsen van je topic kan je jezelf melden en dan kijken de modjes of je goed staat.
Mij lijkt het dat je goed staat,maar kan het ook fout hebben :o

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

Ik heb begrepen dat het met alle soorten gepofte rijst, zemelen en granen kan

4

Grima schreef:

Ik heb begrepen dat het met alle soorten gepofte rijst, zemelen en granen kan

Is dat zo? Ik zoek me namelijk gek naar gepofte rijst maar kan het echt niet vinden. Gepofte granen kwam ik wel tegen.

5

kun je daar niet die gekleurde gepofte rijst voor gebruiken die bij de kindersnoep ligt.
geeft ook nog een grappig kleuren effect als je hem snijdt.

Deze doen 't goed in ieder geval... (er staan in de super vaak ook wel goedkopere merken naast!)

http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000285700/000/000285754_004_55793_200.jpg

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ9pdXIGOBuC7x4LbbJoVWieC91HHy8vLA-EenX9CVPFis9gNP

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

7

Ik zoek dus die onderste, rice krispies van Kelloggs. Heb ze nog niet kunnen vinden, iemand een idee waar ik ze kan krijgen?

8

:D die zoek ik dus ook nog.... als ik ze gevonden heb laat ik het weten, maar ben blij dat chocopops ook kunnen

9

Dat plaatje is van een buitenlandse site.
Voor NL kom je uit op de site van Kellog's: http://www.kelloggs.nl/nl/producten/ont … -krispies/  ik denk dat de snelste slag is om hen te mailen/bellen

10

Bij de AH XL hebben ze iig rice crispies van Kellogs  :D

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

11

Heb ze inderdaad gisteren gevonden bij AH XL! :D

12

Kaasvrouwtje bedankt voor de tip van de AH XL!
Mijn zoon heeft op mijn verzoek in zijn woonplaats gekeken (en gekocht) en ze hadden ze  :) Eindelijk mijn speurtocht ten einde  :D

Ik heb het laatst met gepofte tarwe korrels gedaan en daar ging het ook prima mee.

14

ik wil dit binnenkort ook graag eens proberen, maar eet je dit ook echt op of is het puur voor de sier.
Groetjes Karin

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

15

bij de jumbo verkopen ze ook rice crispies