Onderwerp: Had me nog niet voorgesteld...
tja, ben al een aantal maanden aan het bakken en heb deze site heeel vaak bezocht... maar me eigenlijk nog nooit voorgesteld...
nou komt ie..
Mijn naam is Merel, ik ben 30 en woon in Veenoord (drenthe) samen met mijn man, twee kinderen en twee katten. En tot voorheen had ik eigenlijk geen hobby's..... las wel wat boeken, ging wel naar de sportschool, maar vond niet iets waar ik echt warm voor liep...
Mijn buurvrouw maakte prachtige taarten, en bij haar bestelde ik wel eens een taart, vond ze zo mooi! Het leek mij ook wel leuk om eens te doen... En met een beetje hulp van mijn buurvrouw (eerste taart die ik zelf had gemaakt was drastisch mislukt) had ik toch echt een prachtige taart gemaakt! Nou toen was ik niet meer te stoppen! Kocht een klein bakblikje om lekker veel te oefenen, en die taarten gaf ik allemaal weg... En nu 3,5 maand later heb ik mijn 2e betaalde opdracht! Ik ben nog niet zo supergoed als sommige baksters van deze site, want Oh my god!, wat zie ik toch prachtige creaties voorbij komen! Maar ik doe mijn best en blijf veel oefenen.
Groetjes Merel