1 Laatst bewerkt door Carolinedrost (10-02-2012 20:19)

Onderwerp: WELKE kleur groen!?

Hallo allemaal!

Ik ga volgende week een honda auto taart maken (Hoop dat die dit keer mooier wordt dan de vorige). Ik heb een foto bijgevoegd, ik zit namelijk  met het volgende probleem. Het is een erg donkergroene kleur. wie kan mij vertellen hoe ik deze kleur groen of iets wat aardig in de buurt komt kan maken?! Ik werk normaal gesproken met fondant van funcakes. Graag tips! :) En als jullie nog tips hebben om de auto ubehaupt goed te snijden ook graag tips! :D

facebook.com/caro.taartencupcakes

Re: WELKE kleur groen!?

:think: Sorry, maar ik zie een blauwe auto :lol:

Haha dat dacht ik dus eerst ook! Maar het schijnt heel donkergroen te zijn! Dus ja wat moet je daar mee!?

4 Laatst bewerkt door Carolinedrost (07-02-2012 15:00)

Ik heb een foto toegevoegd, misschien dat het nu iets duidelijker is!  :D wie kan mij verder helpen?

Ik dacht zelf persoonlijk aan deze kleur: http://www.deleukstetaartenshop.nl/mars … -2578.html

maar nu lees ik hier op het forum dat dit vies smaakt en ruikt, dus wil dit niet gebruiken.. Iemand andere ideeen waarmee ik deze kleur kan krijgen? Ik hoor graag van jullie!

Kan iemand me alstjeblieft op weg helpen? ( Sorry voor t vragen :o )

Carolinedrost schreef:

Ik dacht zelf persoonlijk aan deze kleur: http://www.deleukstetaartenshop.nl/mars … -2578.html

maar nu lees ik hier op het forum dat dit vies smaakt en ruikt, dus wil dit niet gebruiken.. Iemand andere ideeen waarmee ik deze kleur kan krijgen? Ik hoor graag van jullie!

maar die beoordeling is uit 2009, misschien is het probleem ondertussen opgelost?

en anders zelf een proefje mengen, met een beetje zwart erbij, kijken wat er gebeurt? 

nu ik dat zeg... ik heb laatst een kerstboom behoorlijk donkergroen gemaakt met forest green van americolor, en kelly green, beetje zwart, en doorgaan tot je er genoeg van hebt ;)

I never met a calorie I didn't like....

oke sorry alvast maar ben qua kleuren een enorme zeikerd  :+

welke kleur groen?  bedoel je niet welke tint groen?

want de kleur die je zoekt is groen  :D

When we lose the right to be different, We lose the privilege to be free- Nelson Mandela
https://www.facebook.com/PennysHobby

@ taartenprinsesje, ja klopt zag inderdaad het uit 2009 was, maar heb hier op het forum ook nog klachten over gelezen (heel recent). Maar bedankt voor de tip! Ik ga het zeker even proberen. Dus eingelijk gewoon verschillende kleuren groen en zwart mengen! thnks!

@ Pennyroayltea, Ja kleur, tint, soort  :D wat maakt het uit hihi. Ik bedoel dus een vaag mengsel dat de juiste kleur groen gaat geven voor die auto kleur  :P

10

RegalIce is lekker hoor :)  Het ruikt bij openen raar, beetje azijnig, maar daar proef je niks van. Iedereen hier vindt 'm lekker, ook via 'klanten' hoor ik dat, dus tsja, blijft persoonlijk ;)

ik zou denk ik (donker)groen mengen met een beetje zwart denk ik :think:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik maar regal ice ga proberen dan, die kleur is namelijk bijna goed denk ik, idd wat zwart er door en klaaris kees! ( hoop ik) . Het mengen van verschillende kleuren groen wordt dan plan b! Haha bedankt iederéén!

12

http://www.deleukstetaartenshop.nl/kleu … -2178.html

anders kan je deze kleurstof denk ik ook goed ervoor gebruiken om in de buurt te komen van die tint groen!

Je kunt alleen tijd verspillen,als je vergeet ervan te genieten

Ik heb uiteindelijk RegalIce gebruikt! En idd erg lekker! Het resultaat staat bij 3d taarten  ;) *vroem vroem..*