1

Onderwerp: Kleine taartenparade...

Hieronder nog een paar taarten van de laatste weken.

Voor mijn neefje een taart met kabouter Spillebeen, gevuld met aardbeienvlaaivulling en banketbakkersroom afgesmeerd met witte chocolade merinque botercreme.

https://lh3.googleusercontent.com/-CAH7kt6EEEI/TxXTTIJlGTI/AAAAAAAAAFM/rWDFMxFvGp8/s640/CIMG0523.JPG

Voor mijn jarige man onderstaande taart, ook gevuld met aardbeienvlaaivulling/banketbakkersroom en afgesmeerd met witte chocolade merinque botercreme.

https://lh5.googleusercontent.com/-KUROvwtXbjo/TzAi35P1mPI/AAAAAAAAAFw/3QaHhL-kPOA/s400/Taart%2520Gerard.JPG  https://lh3.googleusercontent.com/-lJKYn_VqZjI/TzAjs1CXMmI/AAAAAAAAAGE/gU3n5-jPd9g/s400/Taart%2520Gerard%252022.jpg

En voor mijn moeder (die ik dus altijd moedertje noem ;-))
Gevuld  met tropische vruchtenvlaaivulling/sinaasappel volle kwark afgesmeerd met -omdat ik het zó lekker vind- witte chocolade merinque botercreme. Hij was heerlijk!

https://lh5.googleusercontent.com/-ExYozklbMG8/TzAmQIJoBGI/AAAAAAAAAGU/fpjX3RYkJ24/s400/Taart%2520mam.JPG

Bedankt voor het kijken!

En zo als altijd, op- of aanmerkingen zijn altijd welkom

2

Re: Kleine taartenparade...

Mooie taarten hoor!

My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already.

3

Een leuke parade! Die middelste is wel heel bijzonder. Hoewel ik ook enthousiast christin ben, lijkt me dit nogal zwaar voor een verjaardag. Maar hij is wel heel mooi gemaakt  :Y

4

Heel mooi gemaakt,
mag ik vragen waarmee jij die letters maakt ?
Zelf gebruik ik de FMM Funky Alphabet!

5

plientje schreef:

Een leuke parade! Die middelste is wel heel bijzonder. Hoewel ik ook enthousiast christin ben, lijkt me dit nogal zwaar voor een verjaardag. Maar hij is wel heel mooi gemaakt  :Y

Hoi Plientje, bedankt voor je compliment!
Wij zijn van mening dat je niet enthousiast genoeg kunt zijn als het om Jezus Christus gaat  :Y . Omdat er ook mensen zouden komen die de Heer nog niet kennen vonden wij daarom ook dat de taart een duidelijke boodschap moest hebben, het is ook een boodschap waarin we ons als christenen kunnen verblijden.

6

remcosandra schreef:

Heel mooi gemaakt,
mag ik vragen waarmee jij die letters maakt ?
Zelf gebruik ik de FMM Funky Alphabet!

bedankt voor je compliment!
Uiteraard mag je dat vragen... Ik gebruik inderdaad ook de FMM Funky Alphabet, op de tweede taart heb ik de Windsor Clikstix script letterset gebruikt.  :)

7

Bionda_NL schreef:
plientje schreef:

Wij zijn van mening dat je niet enthousiast genoeg kunt zijn als het om Jezus Christus gaat  :Y . Omdat er ook mensen zouden komen die de Heer nog niet kennen vonden wij daarom ook dat de taart een duidelijke boodschap moest hebben, het is ook een boodschap waarin we ons als christenen kunnen verblijden.

Helemaal mee eens! Het is weer eens wat anders; evangeliseren dmv een taart  :lol:

Mooie taarten! Het kaboutertje vind ik erg grappig, en de doornenkroon is onwijs mooi gemaakt, respect hoor!

Een taart maakt van elke gelegenheid een speciale gelegenheid!

9

plientje schreef:
Bionda_NL schreef:
plientje schreef:

Helemaal mee eens! Het is weer eens wat anders; evangeliseren dmv een taart  :lol:

Amen!

10

MissCake schreef:

Mooie taarten! Het kaboutertje vind ik erg grappig, en de doornenkroon is onwijs mooi gemaakt, respect hoor!

Dank je! :)