Onderwerp: Mijn eerste buiktaart
Omdat mijn vriendin gister verlof kreeg heb ik als verrassing een buiktaart gemaakt.
Dit was mijn eerste buiktaart.
Vind hem zelf best leuk geworden.
Tips zijn altijd welkom.
Bedankt voor het kijken.
gr Suzanne
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste buiktaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat mijn vriendin gister verlof kreeg heb ik als verrassing een buiktaart gemaakt.
Dit was mijn eerste buiktaart.
Vind hem zelf best leuk geworden.
Tips zijn altijd welkom.
Bedankt voor het kijken.
gr Suzanne
Leuk hoor!
wauw! Erg mooi!
Ik wil zelf ook zo'n buiktaart maken voor mijn schoonzusje's babyshower, maar heb jij een speciale ronde bakvorm gebruikt? Of gewoon reepjes cake in een ronde kom gedaan?
Ik wil wel dat ie goed lukt, maar om er nou speciale bakvormen voor aan te schaffen....
Ik hoor graag van je!
groetjes Merel
Ik heb de blanda schalen van de ikea gebruikt.
Deze heb je in verschillende maten en kunnen prima in de oven.
Zijn ook niet heel erg duur hoor.
Ik geloof dat de kleinste (voor de borsten) 1,50 of zo kosten.
De maat voor de buik een euro of 3.
gr Suzanne
Oh dat valt inderdaad wel mee...helaas is de ikea een uur rijden vanaf hier...
Ik denk dat ik het ga proberen door een gewone cake in reepjes te snijden en in een kom te leggen, heb filmpje gevonden op you tube; hoe maak ik een boltaart?
en heb jij voor de kleur van de borsten huidskleur gebruikt? Of zelf iets gemengt? Ik heb het setje van Wilton, misschien met ivoor en een stipje roze?
groetjes Merel
Die ziet er super leuk uit! Mooi gedaan
Heel erg leuk!!
Ik denk dat ik het ga proberen door een gewone cake in reepjes te snijden en in een kom te leggen, heb filmpje gevonden op you tube; hoe maak ik een boltaart?
en heb jij voor de kleur van de borsten huidskleur gebruikt? Of zelf iets gemengt? Ik heb het setje van Wilton, misschien met ivoor en een stipje roze?groetjes Merel
Bij Xenos hebben ze ook deze schaaltjes, hoor!!!
Misschien zit die dichterbij
En ik zou bijna vergeten te reageren..... Heel erg mooi gemaakt en lief van je!
Ik heb op webshop fondant gekocht die heel zacht roze was.
Weet zo even niet het merk. Maar werd verkocht per 500 gram.
Veel succes.
En inderdaad de xenos heeft de schaaltjes ook, was ik even vergeten.
Bedankt voor jullie reacties!
gr Suzanne
Superleuk! Ik wil er binnenkort ook een maken voor een collega maar waar ik even mee zit....ik heb de blanda 12 en 20 schalen. Is dit het enige aan kapsel dat je gebruikt? alleen de 3 bolletjes en dan bedekken?
Inderdaad, 2x de blanda 12 en 1x de blanda 20 schaal.
En dan even kijken hoe je ze mooi aan kunt laten sluiten.
Ik heb alle taarten een stukje afgesneden van de boven kant.
Zodat ze makkelijker tegen elkaar aan geschoven konden worden. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
gr Suzanne
mooi en wat lief van je,die ga ik zeker ook binnenkort eens maken voor een vriendin.
mooie taart hoor!
Om m nog mooier uit te laten komen zou ik m op een plankje bekleed met een mooi kadopapiertje (met daarover plastic kadofolie) presenteren!
Move to ~> 3Dtaarten
en heb jij voor de kleur van de borsten huidskleur gebruikt? Of zelf iets gemengt? Ik heb het setje van Wilton, misschien met ivoor en een stipje roze?groetjes Merel
Hoi Merel
Ik maak dit soort taarten altijd met een klein taartje. Je snijdt één laag van de taart af en dan leg je die als basis in één ronde schaal. Met de rest vul je gasten op en je hebt dan ook één dekseltje voor op de taart. De laatste die ik heb gemaakt heb ik gevuld met kersen bavarois en dat was heerlijk.
En de buiken taart ziet er super uit, heb me er nog niet aan durven wagen.
mooie taart hoor!
Om m nog mooier uit te laten komen zou ik m op een plankje bekleed met een mooi kadopapiertje (met daarover plastic kadofolie) presenteren!
Helemaal mee eens.
Nu leg ik er vaak een mooie taarten schaal onder.
Maar had toen niks anders in huis.
Dus heb het maar even snel met aluminiumfolie bekleed.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Mijn eerste buiktaart